Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Αφιερωμένο στην Λέσχη σούπα μούπες 3 και μέρες πούναι να τους ευχηθούμε.... καλή Ανάσταση!



Με αφορμή τα 42 χρόνια "ανοβρίας" τίτλων που συμπληρώνει ο Αρης της καρδιάς και της γειτονιάς μας, προσπαθήσαμε να φανταστούμε πως θα ήταν μια πιθανή συζήτηση ενός αρειανού με τον παππού του μπροστά σε κάποιο τζάκι ίσως, οταν θα του ζητούσε κάποια στιγμή καθισμένος στα γόνατα του, να του πει ιστορίες απο τα παλιά για την ομάδα του...

...Ας προσπαθήσουμε να φέρουμε την εικόνα αυτή μπροστά μας....

-"Παππού γιατί εγινες αρειανος?"
-"Με εκανε η γιαγια σου αγόρι μου"

-"Παππού εγω γιατί εγινα αρειανός?"
-"Γιατι σε εκανε η αδερφή σου αγόρι μου"

-"Και αυτές ποιός τις έκανε αρειανούς?"
-"Η αγαμ...αγόρι μου...

-"Παππού ειναι αληθεια ότι εχουμε πάρει κύπελλο παλια?"

-"Δεν θυμάμαι αγόρι μου...ισως όταν ήμουν παιδάκι.Δεν ζει και ο πατερας μου να μας πεί"

-"Παππού ειναι αληθεια ότι εχουμε πάρει και πρωτάθλημα ακόμα πιο παλιά?"
-"Μάλλον...Θυμάμαι τον δικό μου παππού να μου λέει και αυτός ιστορίες από τότε ,μπροστά στο τζάκι, όταν ήμουν σαν εσένα παιδάκι"

-"Παππου εσύ ειχες γεννηθεί οταν είχε πάρει τίτλο ο Αρης?"
-"Ουτε ο Θεός δεν είχε γεννηθεί τότε παληκάρι μου"

-"Παππου όταν είχε πάρει τίτλο ο Αρης , ειχατε βγεί να πανηγυρίσετε στον Λ.Πύργο?"
-"Δεν μας αφήσανε λόγω εργασιών. Ηταν ακόμα γιαπί τότε.."

-"Παππού ποτε θα πάμε και εμείς οπαδική εκδρομή σαν τους άλλους?"
-"Οταν λήξει η απεργία του ΟΑΣΘ παιδί μου"

-"Παππου γιατί την ομάδα μας την λένε <Αρη>?"
-"Γιατί το <Μπάμπης> παρα ήταν κυριλέ για αυτή την ομάδα"

-"Παππού γιατί τα άλλα παιδάκια με λένε "αρειανο" και γελάνε?"
-"Γιατί δεν βρισκουν κάτι πιο αστειο να γελάσουν αγόρι μου"

-"Παππού γιατί τα άλλα παιδάκια κοροιδεύουν μόνο εμένα σαν "αρειανο"?"
-"Γιατί δεν βρισκουν άλλον αρειανό εκεί γυρω αγόρι μου"

-"Παππού είναι αλήθεια ότι είμαστε λίγοι και καλοί?"
-"Λίγοι και κάλοι ειμαστε αγόρι μου"

-"Παππού , οταν γινω εγω παππούς σαν εσένα, τι ιστορίες θα λέω στα δικα μου εγγόνια?"
-"Αρειανος είσαι, αγόρι μου... Ολο και κανένα παραμύθι θα σκαρφιστείς και εσύ, όπως τόσα χρόνια οι πρόγονοι σου!"

-"Παππού γιατί κάθομαι ακόμα και συζητω μαζί σου 48χρονών μαντράχαλος, μπροστά στο τζάκι?"
-"Γιατί είσαι ο πρόεδρος του Αρη αγόρι μου!!"