Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Αρνητική απάντηση σε Ζαγοράκη απο τον Παπαδόπουλο - δεν έχουν πάψει να υφίστανται οι λόγοι αποχώρησής μου από την διοίκηση της ΠΑΕ



Αναλυτικά η δήλωση του:«Πριν από μερικές ημέρες σε συνάντηση που είχα με τον Πρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Θόδωρο Ζαγοράκη μου έγινε η πρόταση να αναλάβω εκ νέου την οικονομική διαχείριση της αγαπημένης ομάδας μας. Στην συζήτηση που επακολούθησε επιφυλάχτηκα να απαντήσω σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Στην σημερινή μας συνάντηση εξήγησα στον Πρόεδρο της ΠΑΕ ότι με τιμά η πρότασή του, ωστόσο δεν έχουν πάψει να υφίστανται οι λόγοι αποχώρησής μου από την διοίκηση της ΠΑΕ. (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΡΕ ΜΑΓΚΑ?)Άλλωστε η συμμετοχή μου τόσο στο ΔΣ του ΑΣ ΠΑΟΚ καθώς και στην επιτροπή διαφάνειας η οποία έχει συσταθεί μετά από την απόφαση της ΓΣ του ερασιτέχνη δεν μου επιτρέπουν επί του – παρόντος – καμία περαιτέρω ενασχόληση».
Με εκτίμηση
Ιωάννης Παπαδόπουλος