Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Βαγγέλης Μαργαρίτης:"Πρόκληση για μένα ο ΠΑΟΚ"



Μιλώντας στο Sport 103 ο νεοαποκτηθείς 30χρονος φόργουορντ του ΠΑΟΚ ανέφερε: "Είμαι πολύ χαρούμενος. Με έκανε να υπογράψω στον ΠΑΟΚ σίγουρα το όνομα της ομάδας. Περιμένω να ξεκινήσουν οι προπονήσεις. Εχω πάρει γεύση γηπέδου στις αρχές του καλοκαιριού. Η ομάδα είδα πως δούλευε πολύ επαγγελματικά και βελτιώθηκα αρκετά.
Για μένα είναι μια πρόκληση να παίζω στον ΠΑΟΚ, θα προσπαθήσω να βοηθήσω την ομάδα όσο το δυνατόν περισσότερο. Εχω το άγχος που θα με κρατήσει συγκεντρωμένο, αυτό πιστεύω πως είναι καλό για έναν αθλητή.
Μου δίνεται η ευκαιρία στον ΠΑΟΚ να παίξω ξανά στην Α1.Η διαφορά της Α1 με την Α2 είναι στην δύναμη. Πρέπει να είσαι πιο δυνατός, πιο ταχύς στην Α1. Πρέπει να δουλέψω περισσότερο στην δύναμη".
Για την συνεργασία με τον Σούλη Μαρκόπουλο: "Είναι ένας πολύ καλός προπονητής, ανυπομονώ να δουλέψω μαζί του. Νομίζω πως η συνεργασία μου με τον κόουτς θα είναι η καλύτερη".