Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Δημήτρης Πόποβιτς:"Ο προπονητής μου, με συμβούλεψε να βελτιώσω τη σκέψη μου και να αποφεύγω να δίνω εύκολα την μπάλα στον αντίπαλο"




 Συνέντευξη του Δημήτρη  Πόποβιτς μετά την επιστροφή της ομάδας από την Ολλανδία
Για τις εντυπώσεις του από την προετοιμασία και τα πρότυπά του: "Είμαι χαρούμενος γιατί είναι η πρώτη φορά που έκανα προετοιμασία με την επαγγελματική ομάδα του ΠΑΟΚ και αυτό είναι κάτι το ξεχωριστό. Όπως και να το κάνουμε, αισθάνομαι μία σωματική κούραση που οφείλεται στη σκληρή δουλειά που κάναμε στην Ολλανδία.
Είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια, όμως γνωρίζω πως πρέπει να συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό για να δείξουμε όλα όσα θέλει ο προπονητής μας. Είναι πολύ σημαντικό ότι έχουμε τον Γκαρσία στην ομάδα. Τον έχω σαν πρότυπο μου όπως και τον Βιεϊρίνια που μπορεί να έφυγε από τον ΠΑΟΚ, αλλά είναι κοντά μας. Είναι πρότυπά μου, αυτοί οι δύο παίκτες".
Για τις σχέσεις παλιών-νέων: "Είμαστε μία οικογένεια και αυτό είναι υγεία. Οι έμπειροι παίκτες, είναι εντάξει με τους νέους. Νιώθουμε σαν μια οικογένεια και αυτό είναι πολύ σημαντικό για να συνεχίσουμε την προσπάθεια. Το ευχάριστο είναι ότι η ομάδα, εκτός από πολύ καλούς παίκτες, έχει και πολύ καλούς χαρακτήρες. Εμείς, ως νέοι έχουμε κερδίσει από τους έμπειρους και θέλουμε να προσφέρουμε πολλά περισσότερα στην ομάδα".
Για την μεταγραφή του Σταφυλίδη: "Ενιωσα χαρούμενος για τη μεταγραφή του Σταφυλίδη στη Λεβερκούζεν. θα τον έχουμε μαζί μας όλη τη σεζόν και δεν το κρύβω ότι αυτό που έγινε, μου έδωσε ελπίδα για το μέλλον, θέλω να παίξω και να καθιερωθώ στον ΠΑΟΚ. Ο προπονητής μου, με συμβούλεψε να βελτιώσω τη σκέψη μου και να αποφεύγω να δίνω εύκολα την μπάλα στον αντίπαλο. Εμείς οι νέοι αγαπάμε την ομάδα,θέλουμε να προσφέρουμε και έχουμε την επιθυμία να τα καταφέρουμε".
πηγή: olapaok.gr