Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Ζλάταν Μουσλίμοβιτς:"Δεν θα πήγαινα σε άλλη ελληνική ομάδα και φυσικά στον Ολυμπιακό για κανένα ποσό"



Ο Ζλάταν Μουσλίμοβιτς μίλησε στο "LIbero 107,4FM" για τη σχέση του με τον ΠΑΟΚ,για τον Βρύζα τον Ζαγοράκη αλλά και τη συμφωνία του Κοντρέρας με τον Ολυμπιακό.Διαβάστε αναλυτικά όλα όσα δήλωσε:
Για την καριέρα του στη Κίνα: "Αγωνίζομαι σε μια ομάδα που μέχρι πρότινος έδρευε στη Σανγκάι, πλέον όμως μετακόμισε σε μια άλλη πόλη, λόγω του
μεγαλύτερου σπόνσορα του κλαμπ. Είμαι πραγματικά περήφανος, διασκεδάζω το ποδόσφαιρο και θα έλεγα ότι εδώ το ποδόσφαιρο συνεχώς αναπτύσσεται.Πιστεύω μάλιστα ότι εδώ βρίσκεται το μέλλον του αθλήματος. Η απόφαση να έρθω στη Κίνα ήταν εύκολη. Προσπαθούσα να βρω μια ομάδα στην Ευρώπη, δεν τα κατάφερα κι αφού πέρασαν 4-5 μήνες όπου ήμουν άνεργος, ήρθε αυτή η πρόταση. Είμαι ευγνώμων απέναντι σε αυτούς τους ανθρώπους, διότι μου έδωσαν και πάλι την ευκαιρία να παίξω ποδόσφαιρο".
Για τους λόγους που έφυγε από τον ΠΑΟΚ: "Στον ΠΑΟΚ ήμουν για τρία χρόνια. Οταν τελείωσε το συμβόλαιό μου, αποφασίσαμε από κοινού πως, ήταν καλύτερο να χωρίσουν οι δρόμοι μας. Διότι η ομάδα δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μου, γνωρίζετε εξάλλου ότι υπήρξαν δυσκολίες στον τομέα των πληρωμών. Τονίζω όμως ότι, όλα έγιναν απολύτως φιλικά. Στον ΠΑΟΚ έχω μόνο φίλους. Ετσι αποφασίσαμε να μην συνεχίσουμε την συνεργασία μας κι εγώ ξεκαθάρισα πως δεν πρόκειται να παίξω για άλλη ελληνική ομάδα".
Για τη συμφωνία του Κοντρέρας με τον Ολυμπιακό: "Του εύχομαι καλή τύχη σε αυτόν τον κόσμο... Προσωπικά πάντως, δεν θα το έκανα ποτέ, για κανένα ποσό. Δεν θα πήγαινα σε άλλη ελληνική ομάδα και φυσικά στον Ολυμπιακό. Γιατί; Διότι, αυτός είναι ο χαρακτήρας μου. Οταν λέω κάτι, το εννοώ και δεν αλλάζει. Εξάλλου, πριν έρθω στον ΠΑΟΚ, αρνήθηκα τη προοπτική του Ολυμπιακού.
Στο μυαλό και στη καρδιά θα είμαι πάντα ΠΑΟΚ, θα είμαι πάντα οπαδός της ομάδας. Το καλοκαίρι του 2008 είχα τελειώσει από την Αταλάντα και είχα πάει διακοπές με την οικογένειά μου στη Μύκονο.
Είχα αποφασίσει να πάω στον ΠΑΟΚ, αλλά δεν είχα υπογράψει. Δύο ελληνικές ομάδες από την Αθήνα, η μία ήταν ο Ολυμπιακός, ρώτησαν να μάθουν για μένα, από τη στιγμή που δεν είχα υπογράψει στον ΠΑΟΚ. Αλλά τους ξεκαθάρισα ότι ήταν αδύνατο, διότι είχα αποφασίσει να πάω στον ΠΑΟΚ".
Για τις αναμνήσεις που έχει από το "Δικέφαλο": "Είναι πολλά που μπορώ να κρατήσω από την τριετία μου στον ΠΑΟΚ. Οι περισσότεροι μιλούν για κάποια γκολ, προσωπικά όμως έχω τα πάντα στο μυαλό μου. Ακόμη και όταν μπαίναμε στο γήπεδο για προθέρμανση, αυτό που συνέβαινε ήταν απίστευτο. Η νίκη και η ήττα είναι μέσα στους κανόνες του παιχνιδιού.
Δύσκολα όμως συναντάς οπαδούς σαν αυτούς του ΠΑΟΚ. Είναι ελάχιστοι οπαδοί στον κόσμο που πραγματικά είναι σαν να παίζουν μέσα στο γήπεδο. Τώρα που είμαι στην Κίνα, πολλές φορές είτε την ώρα της προπόνησης είτε την ώρα των αγώνων, στο μυαλό μου έρχονται εικόνες από τους οπαδούς του ΠΑΟΚ και νιώθω ότι είμαι στη Τούμπα".
Για τον Ζήση Βρύζα: "Ολοι γνωρίζουν τον Ζήση Βρύζα. Είναι ο άνθρωπος που ουσιαστικά μ’ έφερε στον ΠΑΟΚ. Είναι φίλος, υπήρξαμε συμπαίκτες... Για μένα είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για την προεδρία του ΠΑΟΚ. Διότι, είναι νέος, έξυπνος, έχει γνώση και άποψη για το ποδόσφαιρο. Συν τοις άλλοις, είναι ένα πρόσωπο που έχει τη συμπάθεια των παικτών, των οπαδών κι ένας πρόεδρος πρέπει να έχει αυτά τα στοιχεία".
Για τον Θοδωρή Ζαγοράκη: "Μόνο καλά λόγια έχω να πω για τον Θοδωρή Ζαγοράκη. Είναι εξάλλου ο άνθρωπος που μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω στον ΠΑΟΚ. Διαθέτει μεγαλύτερη προσωπικότητα, πολλές γνώσεις για το ποδόσφαιρο και η σχέση μου μαζί του, είναι το ίδιο καλή με αυτή που έχω με τον Ζήση Βρύζα".
Για το νέο ΠΑΟΚ και το αν πλησιάζει η ώρα να διεκδικήσει πρωτάθλημα:  "Δεν ξέρω αν είναι τώρα η κατάλληλη στιγμή, εξάλλου είχα πει πολλά στο διάστημα που ήμουν στον ΠΑΟΚ. Βλέποντας όλους τους φιλικούς αγώνες του ΠΑΟΚ, διαπίστωσα ότι η ομάδα έχει μέλλον. Διαθέτει καλούς νεαρούς παίκτες.
Γενικά, ο ΠΑΟΚ έχει όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για μια ομάδα που θέλει να πρωταγωνιστήσει. Πλέον υπάρχει και ο επιχειρηματίας (σ. σ. Ιβάν Σαββίδης), είναι οι οπαδοί που δίνουν δύναμη, είναι ο Ζήσης Βρύζας. Απλά, ο ΠΑΟΚ πρέπει να συγκεντρωθεί περισσότερο στο τί πρέπει να έχει. Απαιτείται μεγάλη ποιότητα τόσο στην 11αδα όσο και στον πάγκο".
Για το πώς θα αντιδρούσε αν ο Βρύζας τον καλούσε τηλεφωνικά για να του προτείνει να επιστρέψει: "Αυτή τη στιγμή είμαι σε ένα κλαμπ και οφείλω να σεβαστώ την ευκαιρία που μου έδωσαν. Οπως είπα και προηγουμένως, νιώθω χαρούμενος και ευγνώμων απέναντι σε αυτούς τους ανθρώπους. Αργότερα, ίσως μπορέσουμε να το συζητήσουμε".