Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Παρουσίαση του Κώστα Χαραλαμπίδη από την ΚΑΕ ΠΑΟΚ



Ο Κώστας Χαραλαμπίδης υπέγραψε σήμερα το συμβόλαιό του με τον ΠΑΟΚ παρουσία του προέδρου της ΚΑΕ Μπάνε Πρέλεβιτς, παρουσιάστηκε και επίσημα από την ΚΑΕ ΠΑΟΚ και ετοιμάζεται πλέον για την πρώτη του προπόνηση με την ομάδα.
Δηλώσεις Χαραλαμπίδη - Ζουρνατσίδη:
Κώστας Χαραλαμπίδης: «Ηθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας που από νωρίς έδειξαν το ενδιαφέρον τους και μου εξήγησαν το πως θα στήσουν αυτή την ομάδα. Αντιλήφθηκα από την αρχή τον ρόλο που ήθελαν να μου αναθέσουν στην προσπάθεια που θα κάνει ο ΠΑΟΚ. Ήταν αρκετά
πρώιμο το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ, μπορεί να ήταν και θέμα παρεξήγησης γιατί πολλοί ίσως νόμιζαν ότι τους τελευταίους μήνες συζητάμε κάθε μέρα. Ο ΠΑΟΚ μου έθεσε κάποια πράγματα και από θέμα μπάτζετ όπως και εγώ είχα ζητήσει κάποιες ευκολίες για να μην κάνουμε αυτή την κίνηση από τον Ιούνιο. Ειδικότερα στο μπάσκετ τα πράγματα είναι δύσκολα. Από την αρχή ο ΠΑΟΚ προηγείτο αν θα έμενα στην Ελλάδα, αν τώρα για κάποιους είναι παρεξηγήσιμο το ότι έψαχνα στο εξωτερικό, δεν πειράζει, εγώ είμαι εδώ και είναι τιμή μου να φοράω αυτή την φανέλα. Μεγάλωσα σε αυτή την πόλη, ξέρω τι σημαίνει ΠΑΟΚ. Ανδρώθηκα μπασκετικά με εικόνες σαν κι αυτές που απεικονίζονται έξω στο γήπεδο, άρα το να φορέσεις αυτή την φανέλα μόνο καλό μπορεί να είναι.
Για τις συζητήσεις που έκανε με τον Σούλη Μαρκόπουλο: «Αγωνιστικά θα ήθελα να μιλήσω στο γήπεδο, αυτό που έχω να πω εκ των προτέρων είναι ότι η ομάδα κάνει κινήσεις για να είναι ανταγωνιστική. Το αγωνιστικό είναι ένα κομμάτι που έχει να κάνει και με τα αποδυτήρια. Πρέπει να τα διαμορφώσουμε έτσι ώστε να βγει καλό αποτέλεσμα. Τα συστατικά δεν είναι μαγικά, απλά από ένα σημείο και μετά στην καριέρα μου προσπάθησα να φτάσω στο σημείο που ήθελα από παλιά, με βοήθησαν και οι προπονητές μου. Μετά τα 30 μου έπαιξα μπάσκετ που δεν σκεφτόμουν ποτέ ότι θα μπορούσα να παίξω. Ίσως να έπαιξε ρόλο και η εμπειρία. Νιώθω πολύ καλά. Η παρουσία του Σούλη Μαρκόπουλου έπαιξε ρόλο στην απόφασή μου, έχουμε συνεργαστεί και σε άλλες ομάδες, ξέρω την φιλοσοφία του, είχαμε πολύ καλή συνεργασία και ήταν ένας πολύ σημαντικός λόγος για να έρθω στον ΠΑΟΚ».
Για ενδεχόμενη συνεργασία στον ΠΑΟΚ με τον Λάζαρο Παπαδόπουλο: «Το ενδεχόμενο να είμαι με τον Λάζαρο με χαροποιεί ιδιαίτερα γιατί μπορεί να βοηθήσει όλους τους συμπαίκτες μου».

Τέλης Ζουρνατσίδης: «Οταν φέτος το καλοκαίρι αρχίσαμε να χτίζουμε αυτή την ομάδα στόχος μας ήταν να βρούμε τα στηρίγματά της. Να βρούμε δηλαδή παιδιά που θα ήταν καλοί παίκτες, καλοί χαρακτήρες και θα μπορούσαν να αποτελέσουν τους ηγέτες αυτής της ομάδας. Με αυτά τα χαρακτηριστικά δεν έμενε παρά να φωτογραφίσουμε δύο τρία παιδιά και ένα από αυτά ήταν ο Κώστας Χαραλαμπίδης. Επειδή μάλιστα ήταν από την Θεσσαλονίκη ήταν ο πρώτος στόχος μας και κατευθείαν εκδηλώσαμε το ενδιαφέρον μας. Μετά από κάποιο διάστημα έχω, πλέον, την χαρά και την τιμή να καλωσορίσω τον Κώστα Χαραλαμπίδη. Και παλαιότερα μας είχε απασχολήσει αλλά τώρα είμαστε πολύ χαρούμενοι που τον έχουμε κοντά μας.

Επίσης θέλω να παρουσιάσω για πρώτη φορά την φανέλα του Κώστα και την φανέλα που θα φοράει την νέα χρονιά η ομάδα μας. Θέλω μάλιστα να ευχαριστήσω τους βασικούς μας χορηγούς, την εταιρία Prime Insurance και τα Village Cinemas, που μας στηρίζουν και συμμετοχή τους στην απόκτηση του Κώστα ήταν πολύ σημαντική».