Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Γιώργος Κατσικάς:"Είναι γεγονός ότι έχω άγχος στα επίσημα ματς και αυτό με προβληματίζει"



Για τον αγώνα ρεβάνς Της Πέμπτης (30/8), για τις ανατροπές που έχει πετύχει ο ΠΑΟΚ αλλά και για το δικό του άγχος μίλησε στην εφημερίδα «Σπορ του Βορρά» ο Γιώργος Κατσικάς.

Για το 2-1 κόντρα στη Ραπίντ: «Η αλήθεια είναι ότι θέλαμε μία νίκη με καθαρό σκορ, χωρίς να δεχτούμε γκολ. Ωστόσο η νίκη είναι πάντα νίκη και είναι σημαντική. Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι και παρότι βρεθήκαμε πίσω στο σκορ από ένα γκολ που απαγορεύεται να δεχόμαστε, αντιδράσαμε πολύ καλά
στο δεύτερο ημίχρονο και γυρίσαμε το παιχνίδι, παρότι μείναμε και με 10 παίκτες στα τελευταία λεπτά του αγώνα. Η νίκη με 2-1 μας δίνει ένα προβάδισμα για την πρόκριση».
Για το τι πρέπει να κάνει ο ΠΑΟΚ στη ρεβάνς: «Πρέπει να κάνουμε αυτό που δεν κάναμε στην Τούμπα, δηλαδή δεν πρέπει να δεχτούμε γκολ και σίγουρα θέλουμε να κρατήσουμε το μηδέν ατην άμυνα. Προσωπικά πιστεύω ότι εφόσον είμαστε εμείς αυτοί που πρέπει στη Βιέννη, θεωρώ ότι αν δεν κερδίσουμε θα πάρουμε σίγουρα ένα θετικό αποτέλεσμα για να προκριθούμε. Πρέπει να δείξουμε πάντως μεγάλη προσοχή…».
Για το γεγονός ότι σε τρίτο συνεχόμενο ματς ο ΠΑΟΚ βρέθηκε πίσω στο σκορ στο ημίχρονο:«Πιστεύω ότι δείχνουμε χαρακτήρα. Σε όλα τα παιχνίδια είμαστε καλύτεροι, έχουμε τον έλεγχο αλλά δυστυχώς δεχόμαστε γκολ σε ανύποπτες φάσεις. Πρέπει να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι και να αποφεύγουμε τα λάθη που στοιχίζουν στην ομάδα. Με τη Ραπίντ δεχθήκαμε ένα γκολ στο οποίο φέρω σημαντική ευθύνη και ξέρω ότι πρέπει να είμαι πιο προσεκτικός στη συνέχεια…».
Για το άγχος που έχει στα επίσημα ματς: «Σίγουρα όλοι ξέρουμε ότι έχουμε μεγάλες ευθύνες φορώντας τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Ωστόσο οι άνθρωποι της ομάδας μάς στηρίζουν και δείχνουν ότι πιστεύουν σε μας. Είναι γεγονός ότι έχω άγχος στα επίσημα ματς και αυτό με προβληματίζει. Δεν ξέρω γιατί συμβαίνει, αλλά πρέπει να αποβάλω αυτό το άγχος. Πρέπει να αντιμετωπίσω την κατάσταση και να τα βρω με τον εαυτό μου. Δεν υπάρχει κάποια λογική εξήγηση. Οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ που πιστεύουν πραγματικά σε μένα και μου το λένε, δε σταματάνε να μου λένε ότι δεν πρέπει να ανησυχώ και πρέπει να είμαι ήρεμος. Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να δικαιώσω αυτούς που δείχνουν πίστη σε μένα και πιστεύω ότι μέσα από τα παιχνίδια θα αποβάλλω το αδικαιολόγητο άγχος που μου βγαίνει στα επίσημα ματς και με οδηγεί σε κάποια αδικαιολόγητα λάθη. Δεν ψάχνω δικαιολογίες, έχω εντοπίσει το πρόβλημα και θα το λύσω. Είναι κάτι που αφορά εμένα και θα βρω τη λύση για το καλό της ομάδας. Γιατί ό,τι κάνουμε στον ΠΑΟΚ το κάνουμε για το καλό της ομάδας και όχι ατομικά ο καθένας μόνος του… Και νομίζω ότι αυτό το ομαδικό πνεύμα φαίνεται και βγαίνει και μέσα στο γήπεδο…».
Για τη στήριξη των ανθρώπων του ΠΑΟΚ και αν αυτό τον γεμίζει με μεγαλύτερες ευθύνες: «Ευθύνες υπάρχουν πολλές και μόνο που αγωνίζομαι στον ΠΑΟΚ. Η φανέλα της ομάδας είναι βαριά και οι απαιτήσεις μεγάλες. Είναι αλήθεια όμως ότι έχω μεγάλη στήριξη, αλλά νομίζω ότι οι επιτελείς της ομάδας βρίσκονται κοντά σε όλα τα παιδιά. Οχι μόνο σε μένα… Για μένα αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μου μιλάνε τακτικά για να με βοηθήσουν να αποβάλω το όποιο άγχος έχω, αλλά και για να με βοηθήσουν να βελτιώσω το παιχνίδι μου. Είναι σημαντικό ότι ο ΠΑΟΚ έχει πολλούς ανθρώπους που έχουν παίξει μπάλα και ξέρουν πώς να βοηθήσουν τους νεαρούς παίκτες…».
πηγή: sport2310.gr