Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Liam Lawrence και Matheus Coradini Vivian στον ΠΑΟΚ - Ελεύθερη είσοδος στο αυριανό φιλικό με Ξάνθη στις 20:00 στην Τούμπα



Η Π.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ. ανακοινώνει την απόκτηση του Liam Lawrence. O Ιρλανδός ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα μέχρι το καλοκαίρι του 2014.
Η Π.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ. ανακοινώνει την απόκτηση του Matheus Coradini Vivian. O Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα μέχρι το καλοκαίρι του 2014.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει πως στον αυριανό φιλικό αγώνα εναντίον της Ξάνθη, που θα διεξαχθεί στις 20:00 στο γήπεδο της Τούμπας, η είσοδος θα είναι δωρεάν για όλες τις θύρες του γηπέδου.

Δηλώσεις  Βιβιάν Ματέους και Λίαμ Λόρενς:

Βιβιάν Ματέους:«Έμαθα ότι ΠΑΟΚ είναι από τις μεγάλες ομάδες της Θεσσαλονίκης και της Ελλάδας, ότι έχει κάνει καλή πορεία στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια και πως έχει φιλάθλους που φωνάζουν και ενθαρρύνουν τους παίκτες. Είναι πρόκληση για μένα όλα αυτά. Έχω να προσφέρω ποιότητα και εμπειρία. Θέλω να βοηθήσω όσο μπορώ γενικά την ομάδα και ειδικά τους πιο νεαρούς παίκτες. Το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου»
Ερωτηθείς για την ετοιμότητά του απάντησε: «Νιώθω έτοιμος να παίξω. Τον τελευταίο μήνα έχω προπονηθεί πολύ. Την τελευταία εβδομάδα έκανα προπονήσεις μόνος μου, γιατί περίμενα πρόταση από ομάδα. Την απόφαση για το αν θα χρησιμοποιηθώ στα παιχνίδια που έρχονται στα πλέι οφ του Γιουρόπα Λιγκ θα την πάρει ο προπονητής. Εχω όρεξη να βοηθήσω. Αν μου πει, όμως, ότι δεν είμαι 100% έτοιμος, δε θα παίξω, ας παίξουν οι παίκτες που είναι πιο έτοιμοι από μένα.»
Κατέληξε αναφέροντας: «Άσχετα με το που έχω αγωνιστεί, είναι πρόκληση το ότι βρίσκομαι εδώ. Η μπάλα είναι στρογγυλή.»

Λίαμ Λόρενς : «Έρχομαι σε έναν τοπ σύλλογο. Είναι φυσιολογικό να θέλει ένας παίκτης να έρθει εδώ. Γιατί όχι να μην είμαστε από τους διεκδικητές του πρωταθλήματος.»
Αναφορικά με το πώς κατέληξε να συμφωνήσει με τον ΠΑΟΚ τόνισε: «Δεν ήταν απόφαση που πήρα ελαφριά. Έχω οικογένεια, ξέρω πως το να αλλάζεις πρωτάθλημα και χώρα είναι δύσκολο. Μου αρέσουν, όμως, οι προκλήσεις. Ξέρω, επίσης, ότι υπάρχει κοινή νοοτροπία Ελλήνων και Ιρλανδών και πως οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ είναι παθιασμένοι.»
Εξήγησε ότι δεν είδε τα παιχνίδια με την Μπνέι Γεχούντα: «Γνωρίζω τα αποτελέσματα που έφερε η ομάδα και αυτό είναι το πιο σημαντικό», σχολίασε και κατέληξε λέγοντας: «Αισθάνομαι άνετα να παίξω σε οποιαδήποτε θέση του κέντρου.»

- Η ΠAE ΠAOK ανακοινώνει ότι η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας παρατείνεται εώς τις 22 Αυγούστου.Τα εκδοτήρια θα λειτουργούν τη Δευτέρα 9πμ - 6μμ, την Τρίτη 9πμ - 9μμ, Πέμπτη και Παρασκευή 9πμ - 6μμ, το Σάββατο 9πμ -  3μμ, ενώ την επόμενη Δευτέρα Τρίτη και Τετάρτη θα λειτουργούν 9πμ - 6μμ.Την Τετάρτη, 15 Αυγούστου, τα εκδοτήρια θα παραμείνουν κλειστά.