Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Βιβιάν Ματέους:"είχαμε ευκαιρίες και δεν τις αξιοποιήσαμε"



Ο Βιβιάν Ματέους στην «SportDay»

Ματέους, ποιο συναίσθημα κυριαρχεί σε εσένα μετά από αυτό το δύσκολο παιχνίδι για τον ΠΑΟΚ;«Είμαι πολύ λυπημένος για την ομάδα, για όλους τους συμπαίκτες, για τους προπονητές μας και φυσικά για τον κόσμο που ήρθε εδώ και έκανε  τόσο ταξίδι. Ηρθα με όρεξη στον ΠΑΟΚ για να παίξω και στο Γιουρόπα Λιγκ και φυσικά η ομάδα το ήθελε πολύ. Δεν τα καταφέραμε κι αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να δούμε μπροστά και να έχουμε ψηλά το κεφάλι. Τη Δευτέρα έχουμε ένα σημαντικό παιχνίδι και πρέπει να πάρουμε καλό αποτέλεσμα, έτσι ώστε να ξεχάσουμε λίγο αυτό που έγινε εδώ».
Μέσα από αυτή την άσχημη στιγμή για τον ΠΑΟΚ, μπορεί η ομάδα να βρει χρόνο και
να «χτιστεί» κάτω από καλύτερες συνθήκες;«Πραγματικά πιστεύω πως έχουμε καλή ομάδα με ανθρώπους που είναι γύρω μας και θέλουν το καλύτερο για τον ΠΑΟΚ. Εχουμε διοίκηση και προπονητές που θα κάνουν τα πάντα, έτσι ώστε ο ΠΑΟΚ να πάει μπροστά. Από τα χρόνια μου στα γήπεδα έχω μάθει ότι το πιο σημαντικό στο ποδόσφαιρο είναι οι άνθρωποι».
Τελικά τι δεν πήγε καλά και ο ΠΑΟΚ έχασε με 3-0 από αυτή την ομάδα;«Το ποδόσφαιρο γίνεται πολύπλοκο όταν δεν σκοράρεις. Εμείς είχαμε ευκαιρίες και δεν τις αξιοποιήσαμε. Αυτοί κατάφεραν και έβαλαν τρία γκολ. Από την ώρα που πέτυχαν τα δύο πρώτα, ήταν δύσκολα τα πράγματα. Σε τέτοιο επίπεδο δύσκολα γυρίζει ένα παιχνίδι».
Μετά από αυτή την πρώτη σου συμμετοχή, πότε πιστεύεις ότι θα φθάσεις στο ανώτερο επίπεδο ετοιμότητάς σου;«Κάθε μέρα που περνάει είμαι και καλύτερα. Και χθες (σ.σ.: προχθές) ήμουν πολύ καλά όταν έμαθα ότι θα παίξω. Το θέμα, πάντως, είναι ότι δεχτήκαμε τρία γκολ κι εγώ δεν το δέχομαι αυτό. Δεν θέλω να δεχόμαστε τέτοια γκολ».
Ηταν η πρώτη σου παρουσία σε ευρωπαϊκό παιχνίδι. Κράτησες τελικά κάτι θετικό από αυτή την εμπειρία; «Είμαι Βραζιλιάνος και μου αρέσει η νίκη. Εμείς ακόμη και ως δεύτεροι στο Παγκόσμιο Κύπελλο δεν αισθανόμαστε καλά.
Αρα πώς περιμένετε να έχω οτιδήποτε θετικό μετά τη χθεσινή (σ.σ.: προχθεσινή) ήττα; Πρωταγωνίστησες σε μία ευκαιρία. Γιατί η μπάλα δεν μπήκε μέσα;«Πιστεύω ότι άλλες δέκα φορές να ξαναγίνει αυτή η φάση, τις εννιά θα βάλω γκολ. Υπάρχουν μέρες που δεν σε θέλει η μπάλα. Αν ήθελε ο Θεός, θα έμπαινε».