Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Bongani Khumalo:"Νιώθω ότι τελικά... βρήκα τα πόδια μου στο νέο μου περιβάλλον"



Συνέντευξη Κουμαλό στην ιστοσελίδα "thenewage.co.za
Πώς σου φάνηκε το παιχνίδι κόντρα στην Μοζαμβίκη; "Αν και ήταν φιλικό παιχνίδι, ήταν πολύ σημαντικό για εμάς ως ομάδα, ειδικά για τον νέο προπονητή ο οποίος δεν είχε έως τώρα τον απαραίτητο χρόνο για να δει τους παίκτες. Έτσι, κάθε αγώνας που πα΄παίζουμε βοηθάει στην δημιουργία της ομάδας εν όψει του Κυπέλλου Εθνών. Ήταν, βέβαια, δύσκολα δεδομένου ότι επιστρέψαμε από τη Βραζιλία την Κυριακή το πρωί".
Τι μπορεί να πει κανείς για τη συνολική απόδοσή σας;"Νομίζω ότι η ομάδα σιγά-σιγά αλλά σταθερά
αρχίζει να βρίσκει χημεία με τον νέο προπονητή και να προσαρμόζεται στο διαφορετικό στυλ του ποδοσφαίρου".
Ελπίζεις να γίνεις μόνιμος αρχηγός της Νοτίου Αφρικής;"Πρώτα απ 'όλα είναι τιμή για μένα που επιλέχτηκα για να εκπροσωπήσω τη χώρα μου. Το να είναι κάποιος αρχηγός της εθνικής στον αγωνιστικό χώρο είναι τιμή και προνόμιο για το οποίο είμαι πολύ υπερήφανος. Από εδώ και πέρα είναι στο χέρι του προπονητή να αποφασίσει ποιος θα είναι ο μόνιμος αρχηγός, καθώς υπάρχουν μια σειρά από ηγέτες στην ομάδα μας. Ο χρόνος θα δείξει. Εν τω μεταξύ, φυσικά, θα συνεχίσω να εργάζομαι σκληρά για να βελτιωθώ και να βεβαιωθώ ότι θα είμαι διαθέσιμος για τον προπονητή και τη χώρα μου κάθε φορά που θα με επιλέγει".

Πώς είναι στη νέα σου ομάδα;"Νιώθω ότι τελικά... βρήκα τα πόδια μου στο νέο μου περιβάλλον. Το κλίμα στην Ελλάδα είναι πολύ διαφορετικό τόσο από αυτό της Νοτίου Αφρικής, όσο και από αυτό της Αγγλίας και το Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά απολαμβάνω το ποδόσφαιρο. Είναι μια καλή εμπειρία για μένα τόσο εντός όσο και εκτός του αγωνιστικού χώρου, μια εμπειρία που με βοηθάει να οικοδομήσω καλύτερο χαρακτήρα".
Το πρωτάθλημα ή το στυλ του παιχνιδιού στην Ελλάδα είναι διαφορετικό από ό, τι είχες συνηθίσει στην Αγγλία; Αν ναι, τότε πώς;"Το ποδόσφαιρο είναι πολύ διαφορετικό στην Ελλάδα σε σχέση με την Αγγλία. Το στυλ του ποδοσφαίρου, ο ρυθμός του παιχνιδιού και το περιβάλλον, αλλά πιστεύω ότι έχω προσαρμοστεί, απολαμβάνω το ποδόσφαιρο μου και το πιο σημαντικό είναι ότι παίζω κάθε εβδομάδα".
Οι περισσότεροι είναι ενθουσιασμένοι με την απόδοση του Ντιν Φέρμαν..."Ο Ντιν αποτελεί μια μεγάλη προσθήκη για την ομάδα τόσο εντός όσο και εκτός του αγωνιστικού χώρου. Έχω παρακολουθήσει παιχνίδια του στην Αγγλία τα τελευταία χρόνια και είναι καλό που τον βλέπω να παίρνει αναγνώριση. Πιστεύω ότι είναι ένας παίκτης ποιότητας που αναμφίβολα προσθέτει το κάτι παραπάνω στην ομάδα και ιδιαίτερα στο ρόλο που ο προπονητής έχει επιλέξει γι' αυτόν".