Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Ιβαν Σαββίδης:" έχω πάρα πολλά δικαιώματα, εκτός από ένα, να απογοητεύσω τους φιλάθλους"



Οι αντιδράσεις του Σαββίδη στα γκολ του ΠΑΟΚ (Video) ΕΔΩ

Συνέντευξη Ιβάν Σαββίδη στο novasports.gr
ΙΒΑΝ ΣΑΒΒΙΔΗΣ: "Θα ήθελα να πως ένα μεγάλο "ευχαριστώ" στα παιδιά, μου έκαναν ένα μεγάλο δώρο σήμερα. Αντιλαμβάνομαι πως έκαναν μεγαλύτερη προσπάθεια επειδή είχα πει πως θα ήμουν σήμερα στο γήπεδο. Πριν λίγες μέρες είχα συνάντηση με τα παιδιά στο αθλητικό μας κέντρο. Για εμένα σήμερα είναι ευτυχισμένη μέρα, ήμουν στο γήπεδο για πρώτη φορά με την ιδιότητα του ιδιοκτήτη της ομάδας και γι αυτό θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φιλάθλους και κάποια μικρά προβληματάκια να τα ξεχάσουμε".
Για τα συναισθήματα του από το παιχνίδι: Τα συναισθήματα μου είναι διπλά. Σκέφτηκα πως έχω πάρα πολλά δικαιώματα, εκτός από ένα, να απογοητεύσω τους φιλάθλους. Με όλη την ομάδα θα σκεφτόμαστε πως θα κάνουμε παιχνίδι, όπως το
σημερινό, που είχαμε πλήρης υπεροχή. Με εξαίρεση τα τελευταία λεπτά, στα οποία προκλήθηκαν κάποια επεισόδια που ίσως κάποιοι φιλάθλους μας να αισθάνθηκαν άσχημα. Θέλω να συγχαρώ όλους στην ομάδα, για το πολύ καλό παιχνίδι και το πολύ καλό αποτέλεσμα. Ολες οι νίκες είναι μπροστά μας.
Αν του άρεσε η ατμόσφαιρα και πως αισθανόταν που τα βλέμματα όλων στα επίσημα ήταν στραμμένα πάνω του: Είναι πάρα πολύ ωραία όταν σε ανεβάζουν πάνω, αλλά όσο πιο ψηλά ανεβαίνεις, τόσο δύσκολο είναι όταν πέφτεις. Γι αυτό εγώ θα είμαι προσεκτικός με αυτά τα πράγματα. Θέλω να είμαι προσγειωμένος και να κάνουμε το καλύτερο.
Για τους στόχους του και τα όνειρα του για τον ΠΑΟΚ: Ονειρεύομαι τις επιτυχίες του ΠΑΟΚ στην Ευρώπη και σκέφτομαι καλά παιχνίδια της ομάδας στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Αν θα βρίσκεται περισσότερες φορές πλέον στη Θεσσαλονίκη: Φυσικά και θα έρχομαι στη Θεσσαλονίκη περισσότερες φορές. Αυτό που είδα σήμερα στο γήπεδο με κάνει να αισθάνομαι πως πρέπει να βρίσκομαι περισσότερες φορές εδώ. Θα έρχομαι πιο συχνά.
Αν σημαίνει κάτι για τον ίδιο το έντονο ποντιακό στοιχείο που υπάρχει στον ΠΑΟΚ: Πάρα πολλά συναισθήματα συνδέονται με αυτό το λόγο. Με μία λέξη είναι πολύ δύσκολο να σας το μεταφέρω, αλλά θα ήθελα να πω ότι όλοι οι Ελληνες πρέπει να αντιλαμβάνονται πως ο ποντιακός ελληνισμός είναι το μέλλον της χώρας.