Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Στέφανος Αθανασιάδης:"Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα, αλλά φέτος μπορούμε να τον κοιτάξουμε στα μάτια"



Ο Στέφανος Αθανασιάδης μίλησε στην εκπομπή «Η Ώρα των Πρωταθλητών» και τον Γιάννη Καραλή για τον ΠΑΟΚ της... καρδιάς του, τους στόχους της ομάδας του στη συνέχεια, αλλά και για την αγωνιστική καθίζηση ΑΕΚ και Παναθηναϊκού.

Για το τέρμα που σημείωσε απέναντι στον Άρη: «Παραδέχομαι ότι ήταν ένα όμορφο γκολ. Οι συμπαίκτες μου με την απόδοσή τους με βοηθούν να σκοράρω. Τους ευχαριστώ πολύ. Ήταν ένα από τα ωραιότερα της καριέρας μου. Ο πανηγυρισμός αποτελεί απάντηση σ΄ όλους αυτούς που σχολίασαν κάτι που έγραψα πρόσφατα στο twitter».
Για τις άσχημες στιγμές που διαδραματίστηκαν προς το τέλους του αγώνα με τον Άρη: «Δεν έπρεπε να φερθούμε μ΄ αυτόν τον τρόπο στο τέλος του παιχνιδιού. Ήταν τσάμπα κόκκινες κάρτες. Δεν είδα τι γράφθηκε στο ταμπλό. Ήμουν αφοσιωμένος στο παιχνίδι μου. Σ΄ ένα ΠΑΟΚ-Άρης γίνονται αυτά. Γνωρίζαμε ότι ο αντίπαλος θα προσπαθήσει να μας εκνευρίσει. Δεν έπρεπε να γίνουν όσα διαδραματίστηκαν στο τέλος. Αυτό το επαναλαμβάνω και είμαι ξεκάθαρος σ΄ αυτό. Δεν θέλαμε να φθάσει εκεί το παιχνίδι. Για 85 λεπτά είμαστε προσηλωμένοι στο στόχο μας. Καταφέραμε στο τέλος να χάσουμε δύο παίκτες σημαντικούς για την ομάδα. Δεν θα γίνει ξανά κάτι τέτοιο».
Για το ενδεχόμενο μεταγραφής του στο εξωτερικό: «Κάθε ποδοσφαιριστής σκέφτεται το εξωτερικό, αλλά προτεραιότητά μου είναι να τιμήσω το συμβόλαιό μου με τον ΠΑΟΚ ως το 2015. Υπήρχε ενδιαφέρον από ουκρανική ομάδα και μετά από σκέψη αποφάσισα να μείνω. Νιώθω δικαιωμένος για την απόφασή μου Αγαπώ τον ΠΑΟΚ, τον υποστηρίζω, είμαι οπαδός του. Δεν αποκλείω να ξαναβρεθώ στην κερκίδα για να δω μαζί με φίλους του ΠΑΟΚ παιχνίδι της ομάδας, όπως έχω κάνει στο παρελθόν. Παρακολουθώ όλες τις ομάδες του ΠΑΟΚ, των μικρότερων ηλικιών, από κοντά κι ενδιαφέρομαι για την πορεία τους».
Για τη νέα αρχή που επιχειρεί ο φετινός ΠΑΟΚ: «Από την αρχή της προετοιμασίας ξέραμε ότι έχει έρθει νέος προπονητής, που θέλει να εφαρμόσει νέο τρόπο παιχνιδιού. Αγώνα με τον αγώνα θα είμαστε καλύτεροι ως σύνολο. Ήδη έχουμε αρχίσει και το πετυχαίνουμε. Ο κόσμος επηρεάστηκε από τον αποκλεισμό στο Γιουρόπα Λιγκ και την κακή εμφάνιση με τον Ατρόμητο. Οι παίκτες είναι οι πρωταγωνιστές και στο χέρι μας είναι να βελτιώνουμε τις εμφανίσεις μας». 
Για την παρουσία του Ιβάν Σαββίδη στην Τούμπα: «Είμαστε χαρούμενοι που ο νέος πρόεδρος της ομάδας βρέθηκε στο γήπεδο. Χαιρόμαστε που στηρίζει την ομάδα 100%».
Για τους στόχους του ΠΑΟΚ την τρέχουσα σεζόν και για το αν μπορεί να διεκδικήσει η ομάδα του τον τίτλο: «Σύντομα ο ΠΑΟΚ θα μπορεί ν΄ αρχίζει ένα πρωτάθλημα ως φαβορί. Αν ο κόσμος είναι δίπλα μας και είμαστε αυτοί που πρέπει στον αγωνιστικό χώρο και φέτος μπορούμε να κάνουμε μεγάλα πράγματα. Αν κοιτάξουμε το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και καταφέρουμε να πάρουμε σημαντικούς βαθμούς εκτός έδρας, θα μπορέσουμε στο τέλος του πρώτου γύρου να είμαστε σε τροχιά τίτλου. Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα, αλλά φέτος μπορούμε να τον κοιτάξουμε στα μάτια».
Για την αγωνιστική καθίζηση ΑΕΚ και Παναθηναϊκού: «Μακάρι ΑΕΚ και Παναθηναϊκός να βγουν από το αδιέξοδο που βρίσκονται. Είναι μεγάλες ομάδες και θα βρουν τον δρόμο τους».
Για την Εθνική ομάδα: «Δεν είμαι στα πλάνα του προπονητή. Αυτός αποφασίζει για το ποιος αγωνίζεται. Μακάρι να μου δοθεί η ευκαιρία να είμαι κοντά στην Εθνική ομάδα».
Για τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη: «Ο Σαλπιγγίδης είναι μεγάλος ποδοσφαιριστής και τον περιμένουμε ξανά κοντά μας».
Για το που αφιερώνει τα τέρματα που σημειώνει: «Αρκετά γκολ έχω αφιερώσει στην οικογένειά μου. Είναι μαζί μου από την αρχή που ασχολήθηκα με το ποδόσφαιρο. Και αυτό το γκολ το αφιερώνω σ΄ αυτούς, αλλά και στον κόσμο του ΠΑΟΚ. Είναι μοναδικό συναίσθημα να μου δίνεται η ευκαιρία να πανηγυρίζω γκολ στην Τούμπα».
Για τη νέα «φουρνιά» παικτών του ΠΑΟΚ: «Έχουμε νέους ποδοσφαιριστές και μάλιστα πολλούς που μπορούν να βοηθήσουν την ομάδα όταν αυτή το χρειαστεί. Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε τα νέα παιδιά. Να καταλάβουν πόσο μεγάλη ομάδα είναι ο ΠΑΟΚ. Όλοι είμαστε ευχαριστημένοι αυτή τη στιγμή που βρισκόμαστε στο σύνολο αυτό».
Για το πόσα γκολ θέλει να σκοράρει φέτος: «Έχω στόχο από την αρχή της σεζόν να περάσω τα γκολ που σημείωσα πέρυσι».