Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Στέφανος Αθανασιάδης:"από τα πιο όμορφα γκολ που έχω πετύχει" Liam Lawrence:"Δίνω στο γήπεδο όλες μου τις δυνάμεις"



Δηλώσεις Κλάους &  Lawrence στο περιθώριο της εκδήλωσης για την βράβευση τους για το καλύτερο γκολ (Κλάους) & ως MVP (Lawrence) της 5ης Αγωνιστικής
Στέφανος Αθανασιάδης:"Για το γκολ που πέτυχε: «Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο. Είναι από τα πιο όμορφα γκολ που έχω πετύχει και μακάρι να έρθουν και άλλα".
Για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ: «Αύριο έχουμε ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι κόντρα στον ΟΦΗ και αν είμαστε αποφασισμένοι όπως με τον Άρη θα πάρουμε τη νίκη».
Για τις απουσίες του ΠΑΟΚ: «Είχαμε
σημαντικές απουσίες και στα προηγούμενα παιχνίδια, όπως θα έχουμε και σε αυτό, αλλά όποιος και να παίξει πιστεύω θα ανταποκριθεί».
Για το γεγονός ότι έχασε κάποια τετ α τετ στα προηγούμενα ματς: «Είναι πιο εύκολο για μένα να σκοράρω με μία επαφή. Αυτό δείχνουν και τα γκολ που έχω πετύχει. Στα τετ α τετ δουλεύω στην προπόνηση».
Για το κλίμα στην ομάδα μετά τα θετικά αποτελέσματα: «Είμαστε πολύ καλά και μετά την νίκη με τον Άρη η ψυχολογία είναι ανεβασμένη. Μακάρι να συνεχίσουμε με νίκη και στο αυριανό παιχνίδι».
Για τον προσωπικό του στόχο σε ό,τι αφορά τα γκολ που θα πετύχει: «Έχω δηλώσει ότι θέλω να ξεπεράσω σε αριθμό τα περσινά γκολ. Μακάρι να έρθουν και άλλα».


Liam Lawrence:«Είναι πραγματικά μία πολύ μεγάλη στιγμή γιατί δεν περίμενα να έχω ένα τόσο καλό ξεκίνημα. Θέλω ξανά να ευχαριστήσω όσους ψηφίζουν γι' αυτά τα βραβεία. Σίγουρα θα ήταν καλό να έχω και τα δύο βραβεία αλλά είμαι χαρούμενος με τον Κλάους γιατί ήταν ένα φανταστικό γκολ.»
Για το μεγάλο ποσοστό που πήρε ανέφερε: «Οι φίλαθλοι μου συμπεριφέρονται καλά. Δίνω στο γήπεδο όλες μου τις δυνάμεις και αυτή είναι η επιβράβευση».
Για το αν μπορεί να τα καταφέρει αύριο ο ΠΑΟΚ και χωρίς αυτόν στο Ηράκλειο: «Ναι σίγουρα, έχουμε πολύ καλούς παίκτες, επιστρέφει και ο Σαλπιγγίδης και αυτός με τον Κλάους μπορούν να βάλουν τα γκολ που χρειαζόμαστε».