Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Κλάους Αθανασιάδης:"Κάνω "σσσσστ…" μόνο με Άρη και Ολυμπιακό"



Συνέντευξη  Κλάους Αθανασιάδη στο sportdog.gr
Στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό κράτησες τον Δικέφαλο όρθιο μέσα στην έδρα του απέναντι σε έναν από τους πιο ζόρικους αντιπάλους του. Πόσο σημαντικό ήταν αυτό το γκολ της ισοπαλίας ώστε να πάρετε μέχρι και πριμ για τo X (κάτι σχεδόν ανήκουστο στα ποδοσφαιρικά δεδομένα); Σε ποιόν το αφιερώνεις;Το παιχνίδι αυτό ήταν δύσκολο και μπήκαμε μέσα αποφασισμένοι να μην χάσουμε. Αυτό και έγινε. Κάναμε κατάθεση ψυχής στην Τούμπα, τα δώσαμε όλα και δικαιωθήκαμε με ένα μεγάλο φινάλε. Όσο για το πριμ που μας έδωσε ο κ. Σαββίδης,
δεν ήταν για επιβράβευση για την ισοπαλία, ήταν η επιβράβευση της προσπάθειας. Και η προσπάθεια πρέπει να ανταμείβεται, όχι μόνο η νίκη. Κι αφού το σωματείο μας είναι υγιές και μπορεί να ανταπεξέλθει οικονομικά, έτσι έκρινε σωστό να γίνει η διοίκηση, Τα γκολ μου τα αφιερώνω πάντα στην οικογένειά μου με την οποία είμαι πολύ δεμένος. Το ίδιο συμβαίνει και με αυτό το τόσο ιδιαίτερο τελευταίο τέρμα που σημείωσα. Με πολλή αγάπη για τους δικούς μου ανθρώπους.
Δυσκολευόσουν στην προσαρμογή, σε όποια άλλη πόλη, χώρα και ομάδα δοκιμάστηκες. Τελικά μόνο ΠΑΟΚ;Πράγματι, όπου κι αν πήγα, όπου κι αν έπαιξα, σε όποια πόλη και σε όποια ομάδα, δεν άντεξα πουθενά. Ίσως ήμουν και μικρός βέβαια τότε και συνέβαλε και αυτό. Αλλά η αλήθεια είναι ότι όπου κι αν πήγα εδώ γύρισα. Δεν ξέρω αν θα φύγω στο μέλλον για να συνεχίσω την καριέρα μου σε κάποια άλλη ομάδα, το μέλλον δε μπορεί να το γνωρίζει κανείς, αλλά γιατί όχι , εγώ θα ήθελα να συνεχίσω στον ΠΑΟΚ κι ακόμη και να κρεμάσω και τα παπούτσια μου φορώντας μονάχα αυτή τη φανέλα. Είμαι πολύ καλά εδώ και δεν έχω κανένα λόγο να σκέφτομαι κάτι άλλο.
Ο ΠΑΟΚ προς το παρόν είναι δεύτερος στο πρωτάθλημα. Πού πιστεύεις ότι  θα τερματίσει; Κάνετε όνειρα για πρωτάθλημα;Εμείς στοχεύουμε στο πρωτάθλημα και δεν είναι ούτε δύσκολο, ούτε ακατόρθωτο με τις δυνατότητες που έχουμε σαν ομάδα. Ειδικά τώρα που ο νέος μας προπονητής έχει περάσει μια νέα νοοτροπία στους παίκτες η οποία μας έχει κάνει καλό, είμαστε πιο δεμένοι, πιο δυνατοί, πιο συγκροτημένοι και πιο αποφασισμένοι από ποτέ. Ο ΠΑΟΚ είναι δύναμη, έχει λαό και παίζει ωραίο ποδόσφαιρο. Δε μας λείπει τίποτε. Τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής είναι με το μέρος του και έχουμε κάθε λόγο να ονειρευόμαστε.
Eίσαι γεννημένος παραμονή Χριστουγέννων, έχεις την ονομαστική σου εορτή τη μεθεπομένη τους και το Κλάους είναι ένα όνομα άμεσα συνδεδεμένο με αυτή τη γιορτή. Πιστεύεις πως διαθέτεις κάποιο ιδιαίτερο χάρισμα και είσαι ευλογημένος; Πιστεύεις στον Θεό;Πιστεύω πολύ στον Θεό, προσεύχομαι και πηγαίνω στην εκκλησία όποτε το αισθάνομαι εγώ, όποτε νιώθω την ανάγκη να προσευχηθώ και να Τον ευχαριστήσω και όχι για τυπικούς λόγους. Όσον αφορά τις ημερομηνίες που με αφορούν, σίγουρα όλα αυτά μαζί δεν είναι τυχαία. Ί σως να είναι μοιραία .Το να είμαι αυτή τη στιγμή ένας από τους κορυφαίους σκόρερ στο πρωτάθλημα είναι σίγουρα ευλογία κι ευχαριστώ τον Θεό για όσα μου έχει προσφέρει μέχρι σήμερα. 
Απ’ ό,τι έχεις δηλώσει, αγαπημένος σου επιθετικός είναι ο Ντιντιέ Ντρογκμπά. Ποια είναι τα στοιχεία του που ξεχωρίζεις και προσπαθείς να εφαρμόσεις στο δικό σου παιχνίδι;Ένας παίκτης για να κάνει καλά τη δουλειά του δεν πρέπει να μπορεί να αποδώσει μονάχα σε μια θέση. Επιβάλλεται να δουλεύει πολύ στην ανάπτυξη της ομάδας σε ολόκληρο το γήπεδο και αμυντικά και επιθετικά και να βοηθάει όπως και όποτε μπορεί τους συμπαίκτες του. Αυτό είναι το κύριο, βασικό και θαυμαστό χαρακτηριστικό του Ντρογκμπά και αυτό προσπαθώ να κάνω κι εγώ. Ένα πολυεργαλείο μέσα στον αγωνιστικό χώρο που να σπεύδει για βοήθεια όπου τη χρειάζεται η ομάδα.
O λαός του ΠΑΟΚ είναι ίσως ο πιο ένθερμος του ελληνικού πρωταθλήματος. Αυτό πόσο επηρεάζει την ομάδα και πώς είναι όταν παίζετε εκτός έδρας;Αν δούμε τα αποτελέσματα της φετινής χρονιάς είμαστε αήττητοι εντός έδρας. Αυτό νομίζω τα λέει όλα. Πώς να αφεθείς στην ήττα όταν ένα ολόκληρο γήπεδο στέκεται στο πλευρό σου; Η αγωνιστική ατμόσφαιρα στην Τούμπα είναι μοναδική, και οι επιτυχίες της ομάδας οφείλονται κατά μεγάλο ποσοστό στο λαό του ΠΑΟΚ που μας βοηθάει, μας εμψυχώνει και γεμίζει πάντα το γήπεδο, τόσο στα εύκολα όσο και στα δύσκολα, υπό όλες τις συνθήκες και ζούμε μαζί το όνειρό μας.
Τι σημαίνει «Κιμπάρης μπαλαδόρος»;Είναι ο ποδοσφαιριστής ο οποίος δε δίνει δικαιώματα πέραν της δουλειάς του. Μπαίνει στο γήπεδο, κάνει αυτό που πρέπει να κάνει, το κάνει σωστά, και όταν τελειώνει την αποστολή του δε δίνει τροφή για κοινωνικό σχολιασμό με τη συμπεριφορά και τον τρόπο ζωής του. Όσοι προσπαθούν να τραβήξουν πάνω τους τα φώτα της δημοσιότητας με τρόπους άσχετους με την απόδοσή τους στο γήπεδο, δεν ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.
Πώς διασκεδάζεις, τι σε χαλάει τι σε φτιάχνει και τι σου είναι αδιάφορο;Διασκεδάζω με τους φίλους μου, βλέποντας ταινίες στο σπίτι ή πηγαίνοντας κινηματογράφο. Χαλιέμαι όταν η ομάδα δεν πάει καλά, σε περίπτωση που συμβεί αυτό τις επόμενες μέρες δεν είμαι καλά και φαίνεται και αντιθέτως είμαι πολύ φτιαγμένος όταν η ομάδα πάει καλά, τότε όλη η υπόλοιπη εβδομάδα μου κυλάει υπέροχα. Αδιάφορο μου είναι το τι λένε οι κακές γλώσσες. Εγώ ξέρω ποιος είμαι και τι κάνω, αφήνω τους άλλους να λένε ό,τι θέλουν και αδιαφορώ πλήρως για τους κακεντρεχείς ανθρώπους.
Πoιος είναι ο επόμενος στον οποίο θέλεις να κάνεις «σσσσστ…» («σωπάστε») όταν σκοράρεις και γιατί;Αυτό το συγκεκριμένο, μόνο με τον Ολυμπιακό και τον Άρη μου συμβαίνει… Και μάλιστα δυο φορές φέτος…
Ποιο είναι το αγαπημένο στο σχέδιο από τα τατουάζ που έχεις πάνω σου και γιατί;Το δεξί μανίκι που έχω κατεβάσει στο χέρι αποτελείται από σχέδια χριστιανικά και είναι ολόκληρο αφιερωμένο στο Χριστό και στην Παναγία. Αυτό είναι και το αγαπημένο μου.