Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Ντόνι ΜακΓκραθ:"Δεν θα πρέπει ο καθένας να πιστεύει αυτά που διαδίδει η διοίκηση του ΠΑΟΚ η οι ανενημέρωτοι δημοσιογράφοι. Είχα δικαίωμα να φύγω από τον ΠΑΟΚ"



Ντόνι ΜακΓκραθ: "Δεν θα πρέπει ο καθένας να πιστεύει αυτά που διαδίδει η διοίκηση του ΠΑΟΚ η οι ανενημέρωτοι δημοσιογράφοι. Είχα δικαίωμα να φύγω από τον ΠΑΟΚ. Δεν πληρώθηκα Ιανουάριο και Φεβρουάριο, δεν πληρώθηκα πρόστιμα καθυστερήσεων και δεν πληρώθηκε ο ατζέντης μου, κάτι που θα έπρεπε να γίνεις την αρχή της σεζόν. Πήρα μισθό Δεκεμβρίου μια εβδομάδα πριν τον Φεβρουάριο αντί για τις 10/12.

Στο συμβόλαιο μου αναφέρει καθαρά ότι μπορώ να φύγω αν δεν πληρωθώ το μήνα μέχρι 15 μέρες μετά την προκαθορισμένη δόση. Πληρωνόμουν εξαιρετικά αργά όλο το χρόνο, συνήθως δύο μήνες μετά το προκαθορισμένο χρόνο. Όλοι ξέρουν την οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα. Παρόλα αυτά έμεινα και πάλεψα στον ΠΑΟΚ, αν και είχα προσφορές από άλλες ομάδες, την ώρα που οι καθυστερήσεις ήταν μεγάλες. Ακόμα και όταν δέχθηκα την πρόταση της Ζαλγκίρις πρόσφερα στον ΠΑΟΚ διάφορες πιθανότητες για να κερδίσει χρήματα και να χωρίσουμε σαν φίλοι. Ο ΠΑΟΚ αρνήθηκε τις προτάσεις μου και δεν ήθελε να μιλήσει μαζί μου.

Να μην ξεχάσουμε ότι πριν δύο χρόνια, όταν τραυματίστηκα στον ΠΑΟΚ και δεν πληρώθηκα πάνω από 60 χιλ. δολάρια από το
συμβόλαιο μου, μου υποσχέθηκαν ένα ψεύτικο συμβόλαιο για τον επόμενο χρόνο. Διέδωσαν ψευδείς πληροφορίες στον τύπο για να δώσουν μια διαφορετική εικόνα της κατάστασης. Μόνο τώρα προσφέρθηκαν να με πληρώσουν, αφού τελείωσα τη συμφωνία μου, λόγω της απροθυμίας τους να καλύψουν το συμβόλαιο μου και να κάνουν μια συμφωνία για την αποχώρηση μου. Τώρα με κακία με κρατούν από μια μεγάλη ευκαιρία στην καριέρα μου για να γλυτώσουν το δικό τους πρόσωπο στα μίντια και στον κόσμο. Αυτή είναι η αλήθεια. Δεν έχω λόγο να πως κάτι διαφορετικό. Δεν θα άφηνα ποτέ τον ΠΑΟΚ αν δεν είχε παραβιαστεί το συμβόλαιο μου".