Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Λίαμ Λόρενς:"Εννοείται πως θέλουμε να πάρουμε το Κύπελλο γιατί το περιμένει και ο κόσμος μας και εννοείται πως θέλουμε να πάρουμε την δεύτερη θέση"



Ο Λίαμ Λόρενς μίλησε στον Sport 103 fm για το ματς με τον ΟΦΗ, την παρουσία του ΠΑΟΚ σε πρωτάθλημα και κύπελλο και για τη δική του πορεία ως τώρα με τη φανέλα του Δικεφάλου:
Για το ματς με τον ΟΦΗ: "Ηταν ένα δύσκολο πρώτο ημίωρο γιατί δεν παίξαμε τόσο καλά όσο θα έπρεπε. Ηταν σημαντικό που σκοράρασμε πριν το ημίχρονο γιατί μας έκανε να ηρεμήσουμε και ήταν σημαντικοί οι τρεις βαθμοί".
Για το γκολ του ΟΦΗ: "Ηταν ένα σοκ για εμάς και μετά από αυτό καταλάβαμε πως πρέπει να επιστρέψουμε στο παιχνίδι και να γυρίσουμε τον αγώνα".
Για την νίκη επί του ΟΦΗ και αν αποτελέσει μια νέα αρχή: "Ελπίζω να είναι ένα νέο ξεκίνημα. Είχαμε τέσσερα ανεπιτυχή αποτελέσματα και αυτή η νίκη μας δίνει ώθηση για το ματς με την ΑΕΚ".
Για το ντεφορμάρισμα του ΠΑΟΚ: "Δεν ξέρω τι έφταιξε. Συμβαίνει μέσα στις σεζόν στις ομάδες αλλά αυτό το ντεφορμάρισμα δεν έχει εξήγηση".
Για τους νέους παίκτες του "Δικεφάλου": "Θα βοηθήσουν γιατί είναι μια ενδιαφέρουσα συνέχεια και για το Κύπελλο γιατί θέλουμε να πάμε στον τελικό αλλά και για το πρωτάθλημα".
Για τους στόχους του ΠΑΟΚ: "Δεν μου αρέσει να μιλάω για στόχους για να μην δημιουργό λάθος προσδοκίες. Εννοείται πως θέλουμε να πάρουμε το Κύπελλο γιατί το περιμένει και ο κόσμος μας και εννοείται πως θέλουμε να πάρουμε την δεύτερη θέση".
Για την θέση που του αρέσει να αγωνίζεται: "Περισσότερο μου αρέσει είτε να είμαι μαζί με τον επιθετικό, είτε πίσω από αυτόν".
Για το καλύτερό του παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ: "Ισως αυτό με τον Αρη γιατί δεν είχα τραυματισμούς, ήμουν φρέσκος και ήμουν σε καλή
κατάσταση. Νιώθω ξανά τώρα πως είμαι σε καλή κατάσταση και πως βρίσκω ξανά τον εαυτό μου".
Για την παρουσία του στον ΠΑΟΚ: "Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ, είναι μεγάλος σύλλογος ο ΠΑΟΚ και που είναι παθιασμένος και αυτό μου αρέσει. Θέλω να παίζω σε συλλόγους με υψηλούς στόχους".
Για τις απαιτήσεις του κόσμου: "Φυσικά καταλαβαίνω τις απαιτήσεις του κόσμου. Είναι πολύ παθιασμένοι και θέλουν να κερδίζουμε συνέχεια, όλα τα ματς. Το καταλαβαίνω αυτό, έτσι είμαι και εγώ. Θέλω να κερδίζω ακόμη και στις προπονήσεις".
Για το πόσο καλύτερος μπορεί να είναι στο εξής ο ΠΑΟΚ: "Ξέρουμε πως μπορούμε να είμαστε καλύτεροι και αυτό θα προσπαθήσουμε".
Για την ομάδα που υποστηρίζει στην Αγγλία: "Είμαι Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, επειδή την υποστήριζε και ο πατέρας μου".