Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Σέκου Ολίσε:"Στον ΠΑΟΚ νιώθω ήδη σαν να είμαι στο σπίτι μου"



Συνέντευξή Σέκου Ολίσε στα ΣΠΟΡ
Σου έχει δώσει ο ΠΑΟΚ κάποιο ειδικό πρόγραμμα για να φτάσεις στο επίπεδο των υπολοίπων παικτών;"Οχι, αλλά είμαι ένας άνθρωπος που δουλεύει πολύ σκληρά. Στο ματς με τον ΟΦΗ δεν έπαιξα 90λεπτο και έτσι ήθελα να προσθέσω ένα πρόγραμμα ατομικής προπόνησης για να φτάσω στο επίπεδο δουλειάς ενός ολόκληρου αγώνα. Είτε παίζω είτε όχι, πάνια ακολουθώ και ένα έξτρα ατομικό πρόγραμμα προπόνησης για να βελτιώνομαι. Αν θες να φτάσεις ψηλά πρέπει να ιδρώνεις περισσότερο από όλους...".
Πότε θα είσαι 100% έτοιμος;"Πριν έρθω στον ΠΑΟΚ ήμουν σε προετοιμασία με την ΤΣΣΚΑ στην Ισπανία. Όταν είσαι σε προετοιμασία δουλεύεις σκληρά, αλλά χρειάζεσαι μετά λίγο χρόνο για να βρεις αγωνιστικό ρυθμό. Στην προετοιμασία στο Αλικάντε όσο ήμουν εγώ δεν παίξαμε κάποιο ματς, αλλά μόνο τρέχαμε. Στον ΠΑΟΚ ακόμη δεν έχω κάνει μία ολόκληρη εβδομάδα προπονήσεων. Πιστεύω ότι μέχρι το τέλος της ερχόμενης εβδομάδας θα είμαι 100% έτοιμος...".
Ο κόσμος του ΠΑΟΚ ενθουσιάστηκε με τις δυνατότητες που έδειξες ότι έχεις. Αυτός είναι ο πραγματικός Σέκου Ολίσε ή έχεις ακόμη περισσότερα να δείξεις;"Στο ματς με τον ΟΦΗ έκανα μόλις τη 2η συμμετοχή μου στον ΠΑΟΚ. Επαιξα 10 λεπτά με τον Αρη και 40 με τον ΟΦΗ. Σαφώς και έχω πολύ περισσότερα να δείξω. Εχω κάνει μόλις 3-4 προπονήσεις με την ομάδα και ακόμη μαθαίνω τους συμπαίκτες μου και αυτά που ζητάει ο προπονητής. Εγώ δίνω πάντα το 100% του εαυτού μου όταν μου δίνει ο προπονητής την ευκαιρία να παίζω. Με τον ΟΦΗ μπήκα στο ματς με το σκορ 3-1 και ήταν πιο εύκολα τα πράγματα για όλη την ομάδα. Εχω περισσότερα να δώσω
όταν βρω ρυθμό και είμαι πιο έτοιμος και από άποψη φυσικής κατάστασης".
Ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις από τον ΠΑΟΚ και από τη Θεσσαλονίκη;"Από την πρώτη στιγμή που ήρθα ήξερα ότι ο ΠΑΟΚ είναι σπουδαία ομάδα. Ηρθαμε κάποιοι νέοι παίκτες για να βοηθήσουμε να επιτευχθούν κάποιοι στόχοι. Οταν μάθουμε καλύτερα ο ένας τον άλλον και ενταχθούμε καλύτερα στο σύνολο, ο ΠΑΟΚ θα γίνει ακόμη καλύτερος. Από την πρώτη στιγμή που ήρθα βρήκα ένα εξαιρετικό κλίμα στα αποδυτήρια της ομάδας και όλοι οι παλιοί παίκτες έχουν μεγάλη διάθεση να βοηθήσουν εμάς τους νέους να προσαρμοστούμε γρηγορότερα. Ετσι, παρότι βρίσκομαι πολύ λίγο καιρό στην Ελλάδα, στον ΠΑΟΚ νιώθω ήδη σαν να είμαι στο σπίτι μου. Και αυτό είναι σπουδαίο, καθώς όλοι οι παίκτες νιώθουν το ίδιο και αυτό είναι σημαντικό για να πετύχεις πράγματα. Γι' αυτό και είμαι χαρούμενος που ήρθα στον ΠΑΟΚ".
Στον ΠΑΟΚ ήρθες δανεικός από την ΤΣΣΚΑ και χωρίς οψιόν αγοράς. Ίσως είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε για το μέλλον, αλλά σκέφτεσαι καθόλου το ενδεχόμενο να μείνεις στον ΠΑΟΚ και μετά το καλοκαίρι που τελειώνει ο δανεισμός σου;"Για μένα το πιο σημαντικό είναι να είμαι χαρούμενος εκεί που βρίσκομαι. Αν είμαι χαρούμενος, θα μείνω!".
Στο ξεκίνημα σου στον ΠΑΟΚ μοιάζεις να είσαι χαρούμενος..."Αυτό είναι γεγονός, αλλά πρέπει να είναι έτσι και στη συνέχεια. Ηδη νιώθω τον ΠΑΟΚ σαν σπίτι μου και αυτό είναι σημαντικό. Αν δεν είσαι χαρούμενος εκεί που βρίσκεσαι, δεν μπορείς να δώσεις αυτά που μπορείς. Και στον ΠΑΟΚ αισθάνομαι ήδη χαρούμενος. Είμαι ακόμη μόλις 22 ετών. Εχω πολλά χρόνια ποδόσφαιρο μπροστά μου, αλλά πρέπει να τα αξιοποιήσω σωστά σε μία ομάδα που θα παίζω... Στον ΠΑΟΚ ήρθα και μου φαίνεται ότι θα μείνω...".
Θυμάσαι καθόλου την πρώτη φορά που ήρθες στην Ελλάδα, ως αντίπαλος του ΠΑΟΚ με την ΤΣΣΚΑ, τον Φεβρουάριο του 2011;"Φυσικά και τη θυμάμαι! Ηταν τρελή η ατμόσφαιρα στο γήπεδο. Δεν ξεχνιέται εκείνο το πράγμα, θυμάμαι ότι όταν βγήκα στο γήπεδο το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν "Ω, θεέ μου! Τι είναι αυτό το πράγμα!". Ηταν απίστευτη εμπειρία και δεν την ξεχνάω ποτέ...".
Με τι στόχους ήρθε ο Σέκου Ολίσε στον ΠΑΟΚ;"Οταν μου μίλησε ο ατζέντης μου για την προοπτική να έρθω στον ΠΑΟΚ άρχισα να ψάχνω στοιχεία για την ομάδα στο ίντερνετ. Είδα λοιπόν ότι ο ΠΑΟΚ ήταν 2os στη βαθμολογία, είδα ότι έχει πολλά ευρωπαϊκά μ ens τα τελευταία χρόνια και είδα σπουδαία βίντεο στο youtube με τον κόσμο της ομάδας. Από τη στιγμή που στην ΤΣΣΚΑ ο προπονητής μου δεν μου έδινε ευκαιρίες, σκέφτηκα ότι ο ΠΑΟΚ ήταν μία πολύ καλή επιλογή. Και όταν είδα και βίντεο με το γήπεδο και τον κόσμο το πήρα οριστικά απόφαση. Πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ να κερδίσει θέση στο Τσάμπιονς Λιγκ, γι' αυτό ήρθα".
Σε ποια θέση σου αρέσει να αγωνίζεσαι;"Εγώ παίζω στις πτέρυγες, δεξιά ή αριστερά. Στον ΠΑΟΚ αρχικά χρησιμοποιήθηκα στα δεξιά. Ωστόσο στην εθνική ομάδα αγωνίζομαι ως στράικερ. Εμένα μου αρέσει να παίζω και από τα αριστερά για να συγκλίνω προς τον άξονα και να τελειώνω φάσεις. Μπορώ, επίσης, να παίξω και πίσω από τους επιθετικούς στον άξονα. Πάντως, μπορώ να παίξω σε όλες τις παραπάνω θέσεις, όπου με χρειάζεται η ομάδα".