Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

Συνέντευξη του Ιβάν Σαββίδη στην ΕΡΤ3



IΒΑΝ ΣΑΒΒΙΔΗΣ: Για τις μεταγραφές: «Τονίζω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στη χρηματοδότηση. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει
να πάμε στην παραλία και να πετάμε τα λεφτά στη θάλασσα. Ο ΠΑΟΚ είναι τέτοια ομάδα που ο οποιοσδήποτε ποδοσφαιριστής μπορεί να βρει τον εαυτό του εδώ. Υπάρχουν ποδοσφαιριστές με μεγάλη προσωπικότητα, τους οποίους θα μπορούσαμε να φέρουμε, αλλά δε θα μπορούσαν να κατανοήσουν την νοοτροπία του ΠΑΟΚ».

Για την πρώτη ήττα από τη Λοκομοτίβα και αν τον στεναχώρησε: «Εγώ στεναχωρήθηκα με τον προηγούμενο μήνα της περσινής σεζόν, όχι με την ήττα στην Κροατία. Δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Οι στόχοι μας είναι οι ίδιοι, δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να συμπεριφερθεί όπως συμπεριφερόταν. Θα είναι ο εφιάλτης τους το να μην φέρονται καλά στον ΠΑΟΚ».

Για τον Αναστασιάδη: «Η Ελλάδα είναι πολύ ιδιόμορφη σαν χώρα. Ο δημοσιογράφος ξυπνάει το πρωί και σκέφτεται: τι να γράψω; Και πολλές φορές γράφει ανυπόστατα πράγματα. Για παράδειγμα, πέρυσι. Εγώ απαιτούσα να κάνουμε μεταγραφές. Ο Αναστασιάδης έλεγε πως δε χρειάζεται ποδοσφαιριστές, πως όλα τα παλικάρια είναι μια χαρά. Εγώ ανταπαντούσα: δε βλέπω να έχουμε άμυνα. Μου έλεγε: η Παναγία θα είναι η άμυνά μας. Όμως, δεν μπορώ να πω τίποτα κακό γι' αυτόν τον άνθρωπο. Είναι πάρα πολύ πιστός ΠΑΟΚτζης. Το λάθος ήτανε πως εγώ επιθυμούσα να τον ανεβάσω στο θρόνο του ΠΑΟΚ, όμως αυτός δεν καταλάβαινε την πρόθεσή μου».

Για το «ύποπτο» Ολυμπιακός- Βέροια: «Θυμάστε το Ολυμπιακός-Βέροια; Είχα μείνει έκπληκτος! Λέγανε ότι έίτε θα γίνει αυτό είτε θα διώξουμε τους ποδοσφαιριστές. ε εμάς κατά τη διάρκεια του αγώνα, πολλοί διαιτητές έλεγαν στους παίκτες μας, κλείστε το στόμα σας αλλιώς θα παίξετε με 7 παίκτες.  Ο εισαγγελέας και ο ανακριτής λένε το ίδιο πράγμα, παρόλα αυτά το τρένο προχωρά χωρίς φρένα. Δεν θέλω να λύσω τα προβλήματα με τις ελληνικές μεθόδους. Μόλις ξεκινάει το πρωτάθλημα έχουν 30 βαθμούς στην τσέπη. Πως είναι επιτρεπτό σε κάθε ομάδα να έχουν δανεικούς παίκτες! Αυτό καταστρέφει το ποδόσφαιρο! Ο ΠΑΟΚ δεν αγοράζει παιχνίδια, αν μπορέσουμε να νικήσουμε νικήσαμε, αν όχι ντρεπόμαστε. Ξέρουν το σκορ, ποιος θα σκοράρει, ποιος θα σφυρίξει. Ελπίζω η φετινή χρονιά να είναι διαφορετική».

Για τον Δημήτρη Μελισσανίδη: «Ο Δημήτρης είναι φίλος μου. Εγώ πάντα ξεχωρίζω τους ανθρώπους και αν ο Μελισσανίδης θέλει να γίνει ένας δεύτερος Μαρινάκης, αυτό σημαίνει πως θα πάψει να είναι φίλος μου. Είναι ντροπή για το ελληνικό ποδόσφαιρο να έχει πέσει τόσο χαμηλά. Μόνο μέσω του σκληρού ανταγωνισμού μπορούμε να ξανακάνουμε ένα πρωτάθλημα καλύτερο. Και είναι ενθαρρυντικό πως υπάρχουν σοβαροί επενδυτές που θα κάνουν ακόμα καλύτερες τις ομάδες τους.»

Για τον Αλέξη Τσίπρα και την επίσκεψή του στη Ρωσία: «Ήθελα να τον υποδεχτούν καταλλήλως στη Μόσχα, όχι επειδή είναι καλός ή κακός, αλλά επειδή αυτός αντιπροσωπεύει και εκπροσωπεί την Ελλάδα στο εξωτερικό. Εγώ δεν έχω δικαίωμα να αξιολογήσω την κυβέρνηση, αυτό το κάνει ο λαός. Εγώ, όμως, θα κάνω ό,τι περνά από το χέρι μου για να αισθάνεται όσο το δυνατόν καλύτερα όποτε πηγαίνει στην Ρωσία».