Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

Γιώργος Τζαβέλλας: "Απορρόφησε την πίεση και την ένταση μέσα στα αποδυτήρια ο Ίβιτς"



Γιώργος Τζαβέλλας σε συνέντευξη Τυπου: Για τις δικές τους ατομικές διακρίσεις:  «Το προηγούμενο καλοκαίρι είχα δεσμευτεί για κάτι. Προσπάθησα να βελτιωθώ πολύ. Την προηγούμενη χρονιά είχα κάποια προβλήματα για τα οποία έχω μιλήσει για το μερίδιο το δικό μου. Χαίρομαι που είμαι σε καλύτερο επίπεδο και μπορώ να βελτιωθώ κι άλλο.  Σε οποιοδήποτε σκαλί κι αν φτάσεις πρέπει να
βελτιώνεσαι κι άλλο, αλλιώς είσαι στάσιμος, κατρακυλάς. Το βραβείο του κόσμου με κάνει χαρούμενο. Ανταμοιβή είναι για μένα το βραβείο αυτό. Θέλω να το αφιερώσω στην οικογένεια Σαββίδη, στον πρόεδρο Ιβάν,  και στον γιο του Γιώργο που ήταν ασπίδα σε μένα όταν περνούσα δύσκολα. Με στήριξε  σαν οικογένεια και θέλω να ανταποδώσω. Το άλλο βραβείο που έχω πάρει από τους συμπαίκτες μου είναι ό,τι καλύτερο στην καριέρα μου. Να με τιμούν οι συμπαίκτες μου. Αυτοί γνωρίζουν ξεκάθαρα τον χαρακτήρα μου. Εύχομαι ό,τι καλύτερο γι’ αυτούς».

Για το γεγονός ότι ασχολούνται σε όλα τα γήπεδα μαζί του: «Παλιότερα έχω πει ότι δεν με
απασχολεί καθόλου ό,τι κι αν πούνε, ούτε 1%. Ίσα-ίσα θεωρώ μου κάνει καλό. Αυτό που έπρεπε να βελτιώσω δεν με αγγίζει καθόλου. Και ο κόσμος με χειροκρότησε σήμερα. Με έχει επηρεάσει ό,τι συνέβαινε παλιότερα, δεν με χαροποιούσε, αλλά δεν μπορούσα να τα παρατήσω. Είχα κίνητρο να βελτιώσω την απόδοση μου πρώτα στον εαυτό μου. Ένιωθα ό,τι άξιζα κάτι παραπάνω και προσπάθησα να βελτιώσω πρώτα τον εαυτό μου».

Για το αν περιμένει ανανέωση συμβολαίου:«Έχω ένα ακόμη χρόνο συμβόλαιο. Προσωπικά δεν είναι θέμα για μένα. Οτιδήποτε υπάρξει με Μίχελ και Σαββίδη θα το συζητήσουμε μεταξύ μας. Μόνο σεβασμός υπάρχει απέναντι στην ομάδα».

Για τις θλάσεις που ταλαιπώρησαν τον ΠΑΟΚ, αλλά όχι τον ίδιο:«Δεν πρέπει να αδικούμε παιδιά που έπαθαν θλάσεις. Ήμουν σε αντίστοιχη κατάσταση 20 χρονών.  Πήγα στον Πανιώνιο και έβγαλα κατευθείαν δύο προβλήματα. Ήμουν κορμί αδούλευτο. Ήταν μία χρονιά πολύ δύσκολη και από πλευράς προετοιμασίας . Δείτε για παράδειγμα τον Χαρίση. Ένα χρόνο πίσω ήταν Χάρης τώρα έγινε Χαρίσης. Έπρεπε να μάθει για να αντέχει την επιβάρυνση των αγώνων».

Για τη φετινή σεζόν και το αν το πρόσημο είναι θετικό:«Είχαμε μία δύσκολη χρονιά με  πάρα πολλά παιχνίδια και νέο ρόστερ. Δεν ήταν κακή. Είδαμε τι έγινε στον ημιτελικό Κυπέλλου, δεν είχαμε τη δυνατότητα να πάμε στον τελικό.  Δεν μας επιτράπηκε να παίξουμε. Κανείς δεν είναι ευχαριστημένος με την δεύτερη θέση και την ομάδα εκτός τελικού».

Για το αν είναι ρίσκο η παραμονή του Ίβιτς: «Αν στη θέση του Ίβιτς είχε έρθει ένα μεγάλο όνομα από μεγάλη ομάδα του εξωτερικού, με μεγάλο συμβόλαιο και είχε καταφέρει να ηρεμήσει την ομάδα και να κάνει τόσο καλή διαχείριση, σήμερα όλοι θα τον αποθεώναμε και θα μιλούσαμε για έναν από τους καλύτερους προπονητές που πέρασαν από εδώ. Προσωπικά δεν διέκρινα απειρία. Πιστώνεται σε εκείνον απ’ όλους μας αυτή η επιτυχία. Δεν είναι ρίσκο, είναι η πρώτη χρονιά που ένας υπηρεσιακός μένει. Και ξέρει  ποιοι του κάνουν και ποιοι κάνουν όχι. Είναι πάρα πολύ καλή αρχή».

Για το τι άλλαξε ο Ίβιτς:  «Σε μία συνέντευξη την προηγούμενη εβδομάδα, είπα το σημαντικότερο πράγμα που άλλαξε. Απορρόφησε την πίεση και την ένταση μέσα στα αποδυτήρια ο Ίβιτς. Τις περισσότερες φορές κάτι συμβαίνει. Πήρε όλη αυτή την ένταση. Και άφησε τους παίκτες να δουλέψουν. Ήταν αυτοί που πριν λίγο καιρό ήταν κακοί».

Για το αν ο ίδιος θέλει να ανανεώσει με τον ΠΑΟΚ: «Αν με θέλουν δεν το ξέρω. Έχω ένα χρόνο συμβόλαιο. Αν πάνε όλα καλά, έχω δεθεί με την ομάδα, μ’ αρέσει που δουλεύω εδώ περνάω καλά στη Θεσσαλονίκη, δεν έχω κανένα παράπονο από τον ΠΑΟΚ και την οικογένεια Σαββίδη. Νομίζω απαντάω».

Για το τι χρειάζεται ο ΠΑΟΚ να ανέβει επίπεδο και να πάρει τίτλους: «Μεγάλη κουβέντα και θα δώσω ένα παράδειγμα. Τα προηγούμενα χρόνια έγιναν πολλά λάθη. Ο ΠΑΟΚ έχει μάθει από αυτά προσπαθεί να τα ελαττώσει. Παίζει τεράστιο ρόλο η οργάνωση και η δουλειά. Σ’ αυτά είμαστε προς ένα καλό δρόμο. Στην πόλη αυτή αδικούμε τον ΠΑΟΚ. Αδικούμε τους ίδιους τους ποδοσφαιριστές, αδικούμε εσάς. Προχθές ένιωσα άσχημα από κάποια δημοσιεύματα. Θα μπορούσα να έρθω εδώ και να πω ότι δώσαμε απαντήσεις. Χαίρομαι που υπήρχε μία ειλικρινής κουβέντα μεταξύ μας πέρυσι το καλοκαίρι και αλλάξατε και εσείς ως ένα ποσοστό στο δικό σας κομμάτι. Εσείς πρέπει να αγαπάτε τους ποδοσφαιριστές μέσα από εσάς ο κόσμος να αγαπήσει εμάς. Αν ο ΠΑΟΚ είναι ενωμένος, μπορούμε περισσότερα. Αν ψάχνουμε ο ένας να κατηγορήσει τον άλλο, αυτό περνάει στον κόσμο. Τον επηρεάζετε καλώς ή κακώς. Η συσπείρωση φέρνει καλύτερα αποτελέσματα».

Για το αν αλλάζει κάτι στο ποδόσφαιρο: «Εγώ ξέρω ότι ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ, ο μεγαλομέτοχος του ΠΑΟΚ προσπαθεί να προστατεύσει την ομάδα. Είναι μπροστάρης, βλέπουμε ακολουθούν και άλλοι. Να είμαστε συγκεντρωμένοι καπό την αρχή και θα τα καταφέρουμε. Μεγάλο μπράβο γι΄ αυτό που πάει να συμβεί που φαίνεται ότι αλλάζει. Να σταματήσει εξαγρίωση που οδηγεί σε επεισόδια τον κόσμο και θα έρθουν καλύτερες μέρες».ΠΗΓΗ