Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2016

Φακούντο Περέιρα:"κάναμε μια πολύ καλή προετοιμασία..."



Συνέντευξη Φακούντο Περέιρα μετά την επιστροφή της αποστολής από την Ολλανδία 
- Επέστρεψες μετά από ένα χρόνο απουσίας. Το διαφορετικό βρήκες στον ΠΑΟΚ;
"Βρήκα μια ομάδα πιο οργανωμένη σε όλα τα επίπεδα και πολύ σοβαρή. Αυτό μπορώ να σας πω ως αλλαγή".
- Είσαι ικανοποιημένος από την προετοιμασία στην Ολλανδία;

"Για δυο εβδομάδες κάναμε καλή δουλειά και αυτό είναι σημαντικό αφού για να μπούμε καλά σε μια δύσκολη σεζόν, η αρχή είναι το πιο σημαντικό".
- Προσωπικά αισθάνεσαι καλά;
"Σίγουρα κάναμε μια πολύ καλή προετοιμασία και εγώ προσωπικά θεωρώ ότι έκανα ότι μπορούσα σε αυτές τις δυο πολύ σημαντικές εβδομάδες στην Ολλανδία και η ομάδα είχε καλή νοοτροπία".
- Σε ποια θέση σου αρέσει τελικά να παίζεις;
"Εγώ μπορώ να αγωνιστώ και στην περιοχή και στα πλάγια και αυτό είναι κάτι που θα αποφασίσει ο προπονητής αφού αυτός θα κρίνει καλύτερα".
- Σου αρέσει που είσαι στον ΠΑΟΚ; Στο μυαλό σου έχεις μόνο αυτό;
"Νιώθω πολύ καλά που είμαι εδώ και νιώθω χαρούμενος που επέστρεψα και είμαι αφοσιωμένος στην ομάδα. Η σκέψη μου είναι στον ΠΑΟΚ και αυτό μπορώ να δηλώσω".