Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016

Keith Clanton:"Η επόμενη σεζόν θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον..."



Ο Keith Clanton αποτελεί μία ιδιαίτερη περίπτωση για τον ΠΑΟΚ, καθώς η ανανέωση της συνεργασίας της ομάδας με ξένο παίκτη δεν είναι καθόλου συχνό φαινόμενο. Ο 26χρονος Αμερικανός θα επιστρέψει για την νέα σεζόν και μιλώντας στο paokbc.gr δήλωσε ανυπόμονος να ξεκινήσει και πάλι
δουλειά με τον ΠΑΟΚ. Για την ακρίβεια, να συνεχίσει αυτό που ήδη κάνεις στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.

 «Ανυπομονώ για την επιστροφή μου στον ΠΑΟΚ για την επόμενη σεζόν. Ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη και την ευκαιρία που μου δίνουν. Θέλω να ευχαριστήσω και τους τρομερούς οπαδούς του ΠΑΟΚ για την υποστήριξή τους. Έχω δουλέψει σκληρά μέχρι τώρα και θα συνεχίσω σε όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, για να είμαι έτοιμος όταν θα έρθω ξανά στη Θεσσαλονίκη.Η επόμενη σεζόν θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Περιμένω με προσμονή την συμμετοχή μου με τον ΠΑΟΚ σε όλες τις διοργανώσεις και στην Ευρώπη. Είναι πολύ σημαντικό και για την ομάδα, αλλά και για μένα. Ξέρω ότι μπορώ να παίξω σε υψηλό επίπεδο και θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα μου να κερδίζει». 

Ο Keith Clanton δεν βρέθηκε ποτέ με τον Brandon Taylor, άλλωστε τα τέσσερα χρόνια που τους χωρίζουν ήταν αρκετά για να μην συναντηθούν στο NCAA. Ο Clanton ωστόσο, με την εμπειρία που έχει από τα πρώτα τρία χρόνια της επαγγελματικής τους καριέρας, θα παίξει κατά κάποιο τρόπο και τον δάσκαλο του Taylor και όπως λέει χαρακτηριστικά: «Θα είναι χαρά για μένα να βοηθήσω τον Taylor με οτιδήποτε χρειαστεί. Ξέρω ότι είναι η πρώτη του χρονιά εκτός Αμερική και για αυτό θα τον βοηθήσω με όλα εκείνα τα μικρά, αλλά σημαντικά πράγματα τα οποία και έμαθα στα τρία χρόνια που είμαι επαγγελματίας».