Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018

Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ: «Είμαι ερωτευμένος με τον ΠΑΟΚ»



Οnce PAOK, always PAOK
Τα όσα αναφέρει στην αυτοβιογραφία του -«ο δικός μου τρόπος»- σχετικά με τον ΠΑΟΚ ο Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ και που επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά το ρητό "Οnce PAOK, always PAOK": «Είμαι ερωτευμένος με τον ΠΑΟΚ, τους φιλάθλους του, το γήπεδο και τη Θεσσαλονίκη. Πέρασα μια υπέροχη χρονιά, αλλά ήμουν δυστυχισμένος με τον Τούντορ. Του είπα στα ίσια πως τον θεωρώ κακό προπονητή.Έφυγα
ουσιαστικά γι’ αυτόν, αυτή ήταν η αιτία. Άφησα τον ΠΑΟΚ, έχοντας τον στην καρδιά και φυσικά έχω μόνο καλές αναμνήσεις από την παρουσία μου στην ομάδα», αναφέρει μεταξύ άλλων ο Μπερμπάτοφ στην αυτοβιογραφία του, επιβεβαιώνοντας τις κάκιστες σχέσεις που είχε με τον Κροάτη πρώην προπονητή του «Δικεφάλου».