Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Θανάσης Χατζόπουλος:«Νωρίς να μιλάμε για ρόλους…» - Τα κουφά άρχισαν για να δούμε την συνέχεια



ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ - ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ??
Πρώτα παίρνουμε κάποιους χωρίς να ξέρουμε τον ρόλο τους στην ομάδα και μετά ψάχνουμε που θα τους χώσουμε??  ή  γνωρίζουμε ήδη σε ποια θέση χρειαζόμαστε εξειδικευμένα άτομα και ψάχνουμε για αυτήν την συγκεκριμένη θέση τον κατάλληλο άνθρωπο με τις κατάλληλες γνώσεις??Άντε πέστε ότι εγώ είμαι προκατειλημμένος με έναν απο τους τρείς,απαντήστε μου με το χέρι στην καρδιά εσείς που δεν είστε.Εδω συμπεριφερόμαστε σα να χτίζουμε σπίτι ξεκινώντας απο την οροφή.Οταν χτιστεί αυτό το σπίτι ελάτε να μου το πείτε να κάνουμε μαζί τα εγκαίνια.Διεύρυνση Δ.Σ. στο κουτουρού (??) ή όσα πάνε και όσα έρθουν??

Να τι είπε και ο συγγραφέας:"Κάναμε μία πρώτη συνάντηση, απομένει να κάνουμε την τελική συζητήση για τους ρόλους που θα αναλάβουμε. Προχωράμε όλοι μαζί, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε όσο μπορούμε τον ΠΑΟΚ"