Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Λάζαρος Παπαδόπουλος:"Επιστρέφω στο σπίτι μου"




Λάζαρος Παπαδόπουλος: «Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στον ΠΑΟΚ. Επιστρέφω στο σπίτι μου. Είμαι χαρούμενος που θα είμαι ξανά στο «Παλατάκι» και θα συνεργαστώ με τον Σούλη Μαρκόπουλο και με καλούς συμπαίκτες. Πιστεύω ότι θα πάμε καλά. Ο ΠΑΟΚ είναι μία ομάδα που έχει πολύ μεγάλες προοπτικές, έχει πολύ καλές υποδομές, είναι έτσι το

ρόστερ, που έχει πολύ καλούς νέους παίκτες. Στο φιλικό με την Καβάλα αγωνίστηκαν πολλοί έφηβοι κάτι που δείχνει ότι η ομάδα εκτός από παρόν έχει και μέλλον. Είναι σημαντικό που και ο ΠΑΟΚ, αλλά και αρκετές ομάδες κάνουν προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση, να παίξουν και νέα παιδιά. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος».
Στη συνέχεια ο Λάζαρος Παπαδόπουλος αναφέρθηκε…
Στην προσπάθεια της εξυγίανσης που κάνει ο ΠΑΟΚ: «Πρωτεύον θέμα θα πρέπει να είναι η εξυγίανση και δευτερεύον το αγωνιστικό. Και ο ΠΑΟΚ κάνει μεγάλη προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση. Δε βάζουμε σαν στόχο κάποια θέση, αλλά να μπαίνουμε στο γήπεδο και να παίζουμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Κι από την στιγμή που θα γίνει αυτό είναι σίγουρο ότι θα έρθουν και τα αποτελέσματα. Για αυτό και δεν μιλάω για κάποιον συγκεκριμένο στόχο.Θα είμαι ευχαριστημένος αν η ομάδα μπαίνει στο γήπεδο και αφήνει τον εαυτό της εκεί. Αυτό είναι το σημαντικότερο, να προσπαθείς σε κάθε ματς να δείχνεις τον καλύτερο σου εαυτό».
Στην παρουσία του κόσμου: «Θέλω να έρθει στο γήπεδο και να μην κάνει φασαρίες. Ενας διαφορετικός κόσμος, που θα αγαπάει το μπάσκετ και τον αθλητισμό. Που θα έρχεται στο γήπεδο για να περνάει όμορφα με την οικογένεια του. Που δε θα τον ενδιαφέρει, χρώματα και σύνδεσμοι. Θα τον ενδιαφέρει ο αθλητισμός και η παιδεία του, γιατί στον αθλητισμό παίζει πολύ σημαντικό ρόλο η παιδεία».
Στο πως εξαργυρώνει τις περσινές επιτυχίες του: «Πιστεύω το εξαργυρώνω εδώ στον ΠΑΟΚ. Μιλάμε για το αγωνιστικό κομμάτι. Είμαι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και θέλω να ανέβω ένα σκαλοπάτι πιο πάνω αγωνιστικά. Πιστεύω ότι στον ΠΑΟΚ θα μπορέσω να το κάνω αυτό. Είναι πάντως νωρίς για να μιλάω για το τέλος της καριέρας μου. Εχω πολλά χρόνια μπροστά μου. Αγαπάω αυτό που κάνω έχω πολλή όρεξη και ανυπομονώ να μπω στο γήπεδο και να παίξω ξανά με τον ΠΑΟΚ. Δεν είχα καμιά απαίτηση προσωπική για να έρθω στον ΠΑΟΚ. Αυτό που ζήτησα είναι αν όντως αυτό το μπάτζετ αντιπροσωπεύει τον ΠΑΟΚ και μπορεί να αντεπεξέλθει στην ομάδα».
Στην κατάστασή του: «Ο τραυματισμός που είχα ήταν ο μεγαλύτερος στην καριέρα μου, αλλά τον έχω ξεπεράσει. Επέστρεψα στο τέλος της σεζόν, δούλεψα πολύ το καλοκαίρι, για να επιστρέψω όπως θέλω στο γήπεδο».
Στα νέα παιδιά της ομάδας: «Πιστεύω ότι όλοι οι πιτσιρικάδες, όχι μόνο στον ΠΑΟΚ, είναι καλό να πάρουν χρόνο συμμετοχής. Ακόμα και το δίλεπτο, το τρίλεπτο να παίξει, ακόμη και στον πάγκο να κάτσει παίρνει πολλές εμπειρίες. Θα πρέπει να εμπιστευτούμε αυτά τα παιδιά, γιατί είναι το μέλλον όχι μόνο του ΠΑΟΚ, αλλά του ελληνικού μπάσκετ γενικότερα».
Στη συνεργασία του με τον Σούλη Μαρκόπουλο: «Εχουμε συνεργαστεί με τον κόουτς έχουμε πολύ καλή σχέση. Μου αρέσει η φιλοσοφία του, το παιχνίδι του και ταιριάζω και εγώ σε αυτό το στυλ. Στον ΠΑΟΚ ήρθα για να μείνω».