Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Λίαμ Λόρενς:"θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει περισσότερα γκολ"



Συνέντευξη Λίαμ Λόρενς στον NovaΣΠΟΡ FM 

Περίμενες μια τόσο μεγάλη νίκη; Γνώριζα ότι ήταν ένα ιδιαίτερο παιχνίδι και περίμενα να είναι δύσκολο. Όμως με το γρήγορο γκολ που πετύχαμε είπα από μέσα μου ‘τώρα μοιάζει με ιδανική ευκαιρία να βάλουμε ακόμα και τρία ή τέσσερα γκολ γιατί ήμασταν εξαιρετικοί στο
πρώτο ημίχρονο. Ήταν πολύ σημαντικό ότι σκοράραμε νωρίς.
Που νομίζεις ότι οφείλεται ότι δεν συνεχίσατε στον ίδιο ρυθμό; Πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει περισσότερα γκολ. Δημιουργήσαμε κι άλλες ευκαιρίες όπως το χαμένο τετ-α-τετ του Κλάους. Όπως και να 'χει το 4-1 παραμένει ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Είμαι χαρούμενος για τους τρεις βαθμούς σ’ αυτό το ματς, αλλά κι επειδή κρατηθήκαμε κοντά στον Ολυμπιακό.
Ο ΠΑΟΚ μπορεί να κοιτάει ψηλότερα από την 2η θέση στο ελληνικό πρωτάθλημα; Το ελπίζω. Δεν θέλω να πω ναι ή όχι, αλλά ότι θα κοιτάμε κάθε αγώνα ξεχωριστά, με στόχο να συνεχίσουμε τις νίκες και τότε όλα θα είναι πιθανά.
Μετά τις πρώτες σου εμφανίσεις με τον ΠΑΟΚ αισθάνεσαι έτοιμος να γίνεις ένας από τους ηγέτες της ομάδας; Ασφαλώς αυτή είναι η ψυχοσύνθεση και ο χαρακτήρας μου. Μου αρέσει να είμαι από τους παίκτες, όπως ο Σαλπιγγίδης, που με τις εμπειρίες του θα γίνει ηγέτης της ομάδας.
Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι; Να πετύχω περισσότερα γκολ, να τελειώσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται στο πρωτάθλημα και στο Κύπελλο.
Ποια είναι η εντύπωση που έχεις σχηματίσει για τον Ιβάν Σαββίδη; Από όσες φορές μας έχει μιλήσει καταλαβαίνεις πως θέλει να δημιουργήσει μια ισχυρή ομάδα που θα διεκδικεί τίτλους. Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεται.
Για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ; Είναι φανταστικοί. Έχουν το ίδιο πάθος για ποδόσφαιρο με τους Ιρλανδούς. Λατρεύουν το ποδόσφαιρο και την ομάδα.