Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Κούδας: «Είμαι πάντα δίπλα στο Ζαγοράκη» στο «Αθλητικό Metropolis»



«Άλλο πάμε για πρωτάθλημα και άλλο έχουμε και στόχο το πρωτάθλημα, δηλαδή το διεκδικούμε»
ΣΧΟΛΙΟ: δεν βαρέθηκες να λες τα ίδια και τα ίδια??? (άσε που η πρόταση σου είναι ντίπ για ντίπ ασυνάρτητη), εεεε δεν βαριόμαστε και εμείς να γράφουμε τα ίδια και τα ίδια
«Είμαι πάντα δίπλα στο Ζαγοράκη, έχω δώσει και την ψυχή μου για τον ΠΑΟΚ και εγώ και οι βετεράνοι είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε όταν χρειαστεί»
ΣΧΟΛΙΟ: να λείπει το βύσσινο,όσο για "την ψυχή μου" άστο δεν φτουράει είναι πουλημένη στον γαύρο.Εσείς οι βετεράνοι ασχοληθείτε με καμιά μπιρίμπα (Ασλανίδης-Γούναρης-Ορφανός και ΣΙΑ) και αφήστε τον Π.Α.Ο.Κ. στην ησυχία του

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΔΑΣ 1  ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΔΑΣ 2  ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΔΑΣ 3

...τα υπόλοιπα στο metrosport.gr ΕΔΩ