Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Τζουλιάνο Σπαντάσιο:να πετύχουμε όσο το δυνατόν περισσότερες νίκες και να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα



O Τζουλιάνο Σπαντάσιο (φανέλα Νο 10) πριν την έναρξη της απογευματινής προπόνησης στην νέα Μεσημβρία μίλησε:
Για τους στόχους του:Στόχος είναι να προσπαθήσουμε να πετύχουμε όσο το δυνατόν περισσότερες νίκες και να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα. Ο κόσμος περιμένει από εμένα και την ομάδα να αποδείξουμε τις δυνατότητές μας, είπε αρχικά ο Σπαντάσιο και του ζητήθηκε να σκιαγραφήσει τον εαυτό του.
Για το ποια είναι η θέση του: Είμαι ένας μεσοεπιθετικός που πάντα προσπαθεί να βοηθήσει τους επιθετικούς να παίξουν όσο το δυνατόν καλύτερα. Έχω την άνεση να αναλαμβάνω τα χτυπήματα εκτός της μεγάλης περιοχής, πράγμα που έκανα και στη Ραπίντ. Προσπαθώ πάντα να κάνω αυτά που μου ζητάει ο προπονητής. Μπορώ να σκοράρω, μπορώ να παίξω όμως και αμυντικά. Όλα θα εξαρτηθούν από τα όσα θα μου ζητήσει ο προπονητής μου.
Για το αν έπαιξε ρόλο ο Μπόλονι στην συμφωνία του με τον ΠΑΟΚ: Επαιξε ρόλο, όπως και κάποιοι άλλοι άνθρωποι που μου
μίλησαν από τον ΠΑΟΚ. Πλέον περιμένω να παίξω στο Europa League και να πάρω τις ευκαιρίες μου.
Για τα αισθήματά του ερχόμενος στον ΠΑΟΚ: Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον ΠΑΟΚ και ελπίζω να πάρουμε πολλούς τίτλους που είναι ο στόχος της ομάδας.
Για το αν γνωρίζει σε ποια ομάδα έχει έρθει: Είδα κάποιες εικόνες από τον ΠΑΟΚ, από τους φιλάθλους και όλα αυτά έπαιξαν ρόλο στην απόφασή μου.