Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Φερνάντο Σάντος στον Sport 103 fm:Ήμουν τρία χρόνια στην ομάδα, περάσαμε καλά, δεθήκαμε σαν οικογένεια με όλους με τους παίκτες, με τον κόσμο, με τη διοίκηση



Ο Φερνάντο Σάντος, μίλησε στον Sport 103 fm, πέρα από την Εθνική ομάδα, για την εξέλιξη που έχουν οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ, για τα χρόνια του στον πάγκο του "Δικεφάλου", αλλά και για την ελληνοποίηση του Αντελίνο Βιεϊρίνια.

Για το αν του έχει λείψει ο ΠΑΟΚ:
"Έχω πάρα πολύ δυνατές αναμνήσεις. Ήμουν τρία χρόνια στην ομάδα, περάσαμε καλά, δεθήκαμε σαν οικογένεια με όλους με τους παίκτες, με τον κόσμο, με τη διοίκηση. Είναι ένα πολύ δυνατό συναίσθημα για εμένα και όποτε το σκέφτομαι ότι υπήρξα μέρος αυτής της ιστορίας με κάνει να χαμογελάω από ικανοποίηση".
Για το αν όταν ήταν προπονητής του ΠΑΟΚ είχε τη διάθεση να δώσει την ευκαιρία σε νέους ποδοσφαιριστές, όπως γίνεται τώρα: "Νομίζω ότι ίσχυε αυτό και όταν ήμουν εγώ στον ΠΑΟΚ. Αν δούμε ποδοσφαιριστές που παίζουν τώρα στην Εθνική Ελλάδας, τους είχα φέρει εγώ, όπως π.χ ο Φωτάκης που ήρθε από τη Λάρισα. Πίστευα ότι μπορεί να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ και τώρα βοηθάει και την Εθνική. Η αλήθεια είναι ότι χρειάζονται και οι καλοί ξένοι για να δώσουν με την εμπειρία τους ώθηση στους ταλαντούχους Έλληνες ποδοσφαιριστές".
Για το αν του έχει λείψει καθόλου η καθημερινή προπόνηση: " Για εμένα είναι ένα πολύ δυνατό συναίσθημα να δουλεύω καθημερινά, είναι με αυτό που μεγάλωσα. Είναι κάτι που δεν μπορώ να το έχω με τις Εθνικές ομάδες, αλλά δεν έχω πάρει απόφαση για το μέλλον μου με την Εθνική, όπως επίσης δεν έχω πάρει κάποια απόφαση για το αν θα πάω σε μια ομάδα ή αν θα σταματήσω".
Για το αν είχε ενδοιασμούς να βάλει κάποιον παίκτη του ΠΑΟΚ, μήπως κατηγορηθεί για εύνοια στην πρώην ομάδα του: "Όχι, σε καμία περίπτωση δε γίνεται κάτι τέτοιο. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μπορεί να ήμουν στην ΑΕΚ, τον ΠΑΟ και μπορεί να σκεφτούν ότι θα έκανα το ίδιο και με εκείνους. Τα κριτήρια μου είναι οι εμφανίσεις των παικτών στο πρωτάθλημα, αλλά και αυτά που πιστεύω εγώ ότι μπορούν να δώσουν".
Για το γεγονός ότι όταν είχε έρθει στον ΠΑΟΚ δεν υπήρχε κανένας διεθνής και τώρα υπάρχουν τέσσερις, αλλά και άλλοι που έχουν κληθεί από τον ίδιο: "Ισχύει αυτό, βέβαια όταν είχα έρθει υπήρχαν ποδοσφαιριστές που είχαν πάρει το EURO, όπως ο Βρύζας και ο Λάκης, ο Γεςωργιάδης. Αυτό δείχνει ότι η ομάδα του ΠΑΟΚ έχει κάνει πολλά βήματα μπροστά και γενικότερα θα ήθελα όλες οι ομάδες να βελτιωθούν για να έχω και εγώ πολλές επιλογές".