Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Συμφωνία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με τον Ergys Kace



Η ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ. ανακοινώνει ότι συμφώνησε με τον Ergys Kace την υπογραφή νέου συμβολαίου διάρκειας 4,5 ετών. Ο Ergys Kace προχώρησε στην παρακάτω δήλωση:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να φοράω τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Από το 2004 που εντάχθηκα στα Τμήματα Υποδομής, όνειρό μου
ήταν να βρεθώ στην πρώτη ομάδα και ν' αγωνιστώ στην Τούμπα.
Οφείλω να ευχαριστήσω τον Προπονητή για την ευκαιρία που μου έδωσε ν' αποδείξω ότι μπορώ να είμαι μέλος του Π.Α.Ο.Κ.
Ευχαριστώ τη διοίκηση που αναγνώρισε τις προσπάθειές μου και μου πρόσφεραν νέο συμβόλαιο.
Ευχαριστώ επίσης τους φιλάθλους μας, που με στήριξαν και έκαναν υπομονή στα πρώτα μου βήματα. Ελπίζω να μην τους απογοητεύσω ποτέ.
Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια και τους δικούς μου ανθρώπους, γιατί χωρίς τη στήριξή τους δεν θα κατάφερνα τίποτα».