Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Κεν Μπάρλοου:Η καλύτερη περίοδος της καριέρας μου ήταν στον ΠΑΟΚ



Ο Κεν Μπάρλοου και ο Μπάνε Πρέλεβιτς συναντήθηκαν και θυμήθηκαν τα παλιά, όταν συνυπήρξαν στην ομάδα του ΠΑΟΚ στις αρχές της δεκαετίας του '90. Αυτές τις μέρες θα διδάξουν τα μυστικά του μπάσκετ σε μικρά παιδιά.Ο Μπάρλοου προσκλήθηκε
και ήρθε στη Θεσσαλονίκη για να συμμετέχει στο καμπ του Πρέλεβιτς. Στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου χθές
ο Αμερικανός, ίσως ο κορυφαίος ξένος του ΠΑΟΚ, τονισε πως “αγαπώ πάρα πολύ τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ. Μου λείπουν πολύ. Αν ήταν δυνατόν να τους συναντήσω όλους πριν φύγω θα ήμουν ευτυχισμένος" και θυμήθηκε την κατάκτηση του κυπέλλου κυπελλούχων το 1991 στη Γενεύη: “Η καλύτερη ανάμνηση από την μέρα εκείνη ήταν οι πανηγυρισμοί μέσα στο αεροπλάνο όταν γυρνούσαμε πίσω. Ήμουν πολύ κουρασμένος, αλλά όλος ο κόσμος που ήταν μέσα σε αυτό ερχόταν συνέχεια να με χαιρετίσει, να μου μιλήσει και να μου φέρει σαμπάνια. Αυτή την στιγμή δεν θα την άλλαζα με καμία άλλη".

Ο Πρέλεβιτς είπε πως “χθες που μιλήσαμε, συγκινηθήκαμε. Είναι σαν να μην πέρασαν καθόλου τα χρόνια" και στη συνέχεια πήρε τον λόγο ο Μπάρλοου λέγοντας πως “είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ. Βρέθηκα σε ένα τόπο που αγαπώ. Είναι μια τρομερή ευκαιρία να βρεθώ με παλιούς μου συμπαίκτες και να βοηθήσω όσο μπορώ το σωματείο". Ο Μπάρλοου αναφέρθηκε και στην βοήθεια που μπορεί να παρέχει στον Δικέφαλο λέγοντας πως “είναι ένα πρώτο βήμα για την παρουσία μου στην ομάδα αλλά και όλων αυτών που ήταν σε εκείνη την δυναστεία του ΠΑΟΚ. Πρέπει όλοι να δείξουν ότι ο ΠΑΟΚ εκπροσωπεί τον πρωταθλητισμό" και σχολίασε και την ανάληψη της προεδρίας της ΚΑΕ από τον Πρέλεβιτς: “Έμεινα έκπληκτος αλλά χάρηκα πολύ. Τον ξέρω σαν άνθρωπο, έχει την ικανότητα να ηγηθεί και θεωρώ πως μπορεί να αντεπεξέλθει σε αυτή την θέση".
Ρωτήθηκε γιατί θεωρεί πως τα καλύτερά του χρόνια ήταν στον ΠΑΟΚ και απάντησε πως “η καλύτερη περίοδος της καριέρας μου ήταν στον ΠΑΟΚ. Τόσο για όσα πέρασα, όσο και για τους παίκτες που συνάντησα. Ηρθα στον ΠΑΟΚ στη καλύτερη ηλικία μπασκετικά, και αγωνίστηκα με τον Μπάνε που ήταν ένας πραγματικός τίγρης, αλλά και καλαθοσφαιριστές όπως ο Κόρφας και ο Φασούλας και καταφέραμε να κάνουμε μια μεγάλη ομάδα σε όλη την Ευρώπη".
πηγή:basketnet.gr