Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Κέρδισε της εντυπώσεις ο Δερμιτζάκης,να δούμε όμως στην πράξη τι θα γίνει..



Δερμιτζάκης:Τα κάστρα πέφτουν από μέσα..ήρθα για να πολεμήσω..εάν θέλει η Διοίκηση φεύγω..Όταν θα φύγω θα φύγω ματωμένος..πρέπει να σηκωθούμε ΌΛΟΙ ΜΑΣ..πρέπει να έχεις τα έντερα να ρισκάρεις..όταν ο παίκτης μπαίνει και δεν αποδίδει δεν φταίει ο προπονητής..ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΩ..θέλω να έχω καλές σχέσεις με τους παίκτες αρκεί αυτό να μην εκμεταλλεύεται..τα αποδυτήρια δεν είναι μοναστήρια έχει τα πάντα..δεν θέλω 25 καλά παιδιά,αρκεί να υπάρχει ένα όριο..σίγουρα δεν έχω την εμπειρία για τα γήπεδα Π.Α.Ο.Κ.,αλλά πλέον είμαι έμπειρος,μπορώ να δια χειριστώ υψηλού επιπέδου ποδοσφαιριστές...είμαστε μέσα και στους τρεις στόχους..αν δεν περάσει η ομάδα από τους ομίλους δεν είναι αποτυχία..όλοι πιστεύαμε ότι μπορούμε το πρωτάθλημα,και το πιστεύω ακόμα..Ορισμένοι ποδοσφαιριστές μας έδειξαν ότι δεν μπορούν..πλέον και εγώ μπαίνω σε άλλη φάση..το κεφάλι μου θα το παίξω για τα δικά μου λάθη και όχι για αλλουνού..Εν βρασμώ ψυχής η δήλωση για εξαπάτηση από την ομάδα του Ζαγοράκη..θα είμαι πιο αποφασιστικός και σκληρός στις αποφάσεις μου,πλέον έχω κατασταλάξει ποιος μπορεί να με βοηθήσει..η σχέσεις παικτών σε επίπεδο ομάδας Π.Α.Ο.Κ. είναι τουλάχιστον τυπικές,και είναι λογικό αυτό,δεν υπάρχει όμως το μεγάλο πρόβλημα που ακούγεται δεξιά και αριστερά..όλοι λένε ότι η προετοιμασία ήταν ελλιπείς..το ρόστερ των ομάδων δεν είναι δομημένο σωστά..έχουμε 5 στόπερ..δεν φταίω εγώ όμως για αυτό..δεν χρειάζεται 5 στόπερ η ομάδα..Αδικώ τον Αθανασιάδη,αλλά δεν φταίω εγώ..εαν μας έδιναν τα 2 πάναλτι με ξάνθη και αρη τα πράγματα θα ήταν τώρα διαφορετικά..υπάρχει κούραση στην ομάδα..ακολουθούν παιχνίδια με μεγάλο κίνητρο..εισπράτω εμπιστοσύνη απο τον Ζαγοράκη..