Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Ντιέγκο Αρίας:Θα είμαι έτοιμος πολύ σύντομα...



Ντιέγκο Αρίας:(video ΕΔΩ και ΕΔΩ) Ένα μεγάλο χαιρετισμό στον κόσμο του ΠΑΟΚ. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι σε αυτή την ομάδα. Η πρώτη μου εντύπωση είναι ότι οι φίλοι της ομάδας με αγκάλιασαν ζεστά από την πρώτη στιγμή κι αυτό με ευχαριστεί. Στην Ευρώπη όσοι παίζουν έχουν μεγάλη ευκαιρία για την καριέρα τους και ειδικά όσοι παίζουν σε μεγάλες
ομάδες, όπως ο ΠΑΟΚ.Γνωρίζω ότι ο Βαλένσια ήταν μεγάλη μορφή για το Κολομβιανό ποδόσφαιρο, αλλά δεν το γνωρίζωπροσωπικά.Το πρωτάθλημα στην Κολομβία έχει τελειώσει, πήραμε το πρωτάθλημα. Έχω ξεκινήσει εδώ και μία εβδομάδα τις προπονήσεις. Πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμος να αγωνιστώ πολύ σύντομα. Είμαι έτοιμος να προσφέρω στην ομάδα. Θα ξεκινήσω αμέσως προπονήσεις. Μου αρέσει να στηρίζω την ομάδα και μου αρέσει να βοηθάω στο σκοράρισμα. Ξέρω σε ποια θέση βρίσκεται ο ΠΑΟΚ.
Θέλω να βοηθήσω να ανέβει ακόμη πιο ψηλά. Γνωρίζω ότι ο κόσμος του ΠΑΟΚ είναι υπερήφανος και ακολουθεί την ομάδα παντού. Αυτό είναι τιμή για όλους τους παίκτες που παίζουν στον σύλλογο. Είδα το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό. Ο αντίπαλος είχε ευκαιρίες για γκολ, όμως, μου άρεσε που ο ΠΑΟΚ πήρε θετικό αποτέλεσμα. Έχω παίξει με τον Τόχα, όμως, δεν έχω συζητήσει μαζί του για το ενδεχόμενο να αγωνιστώ κι εγώ στην Ελλάδα. Γνωρίζω ότι ο ΠΑΟΚ παίζει στην Ευρώπη. Το Γιουρόπα Λιγκ το παρακολουθούμε και στην πατρίδα μου και γνωρίζουμε ότι είναι μια σπουδαία διοργάνωση.

©voria.gr: Πολλοί θεωρούν ότι αποτελεί πιστό αντίγραφο του Βίκτορ Βιτόλο, ωστόσο πρόκειται για έναν παίκτη που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά των Βιτόλο και Γκαρσία.

Έχει πολλά τρεξίματα, αστείρευτες φυσικές δυνάμεις, εξαιρετικό ρυθμό στο παιχνίδι του και έχει τη δυνατότητα να «κολλάει» στον αντίπαλο, όντας ιδιαίτερα αποτελεσματικός στο μαρκάρισμα.

Παράλληλα, είναι πιο ψηλός από τον Βιτόλο, περίπου 1.80, πολύ δυνατός, ικανός στο ψηλό παιχνίδι, ενώ έχει και σχετική ευχέρεια στις μεταβιβάσεις, προωθώντας κάθετα το παιχνίδι της ομάδας του.

Ο Κολομβιανός μέσος είναι παίκτης με σπουδαία προσωπικότητα, ενώ είχε γεμάτες χρονιές ως παίκτης της Ονθε Κάλδας.

Ο μόνος λόγος να μην «πιάσει» στον ΠΑΟΚ είναι να μην καταφέρει να προσαρμοστεί στην Ευρώπη, καθώς είναι η πρώτη φορά που φεύγει από τη Λατινική Αμερική.