Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Ερωτήσεις οπαδών μας μέσω email στο PAOK24 - Απαντήσεις Βιερίνια



Μια εκπληκτκή συνέντευξη του Βιερίνια στο PAOK24 
"δημοσιογράφοι" οι οπαδοί μας
- Έχεις πει ότι αν θα φύγεις, θα πας στο εξωτερικό. Θα δεχόσουν ποτέ να παίξεις στον Ολυμπιακό, κι αν ναι, γιατί; Θα πήγαινες σε άλλη ελληνική ομάδα για τα χρήματα; Αν η διοίκηση συμφωνούσε με άλλη ελληνική ομάδα; Θέλεις να φύγεις από τον ΠΑΟΚ; (tsixlaras@, trelammenos@, Δημ.Τιμονίδης, Γ.Πετρίδης, Β.Τζαβέλλας, Αρ.Μυστακίδης, stefan-4@, Πρ.Τσιρικίδης, melina_6@, evi_love25@, andywalas@, Σ. Αναστασιάδης, Ηλ.Αλευρόπουλος, Τ.Βρεττός, Αγγ.Ζωγράφος, vieirinha_love@)
"Ξέρω πολύ καλά ότι ο ΠΑΟΚ δεν θέλει να με πουλήσει σ΄ αυτές τις ομάδες, ούτε εγώ θέλω να παω σ΄ αυτές. Ξέρω ποια είναι η άποψη των οπαδών για τον Ολυμπιακό, για παράδειγμα, και για μένα είναι πολύ δύσκολο να πάω εκεί. Αν ο ΠΑΟΚ αποφασίσει να το κάνει μόνο για τα χρήματα, επειδή θα πάρει πάρα πολλά, ίσως να πήγαινα, δεν μπορώ να σας το πω με σιγουριά.Όσο για το αν θέλω να φύγω, έχω ξαναπεί ότι θα το κάνω, μόνο αν είναι πραγματικά καλό για τον ΠΑΟΚ. Είναι γνωστό ότι οικονομικά ο ΠΑΟΚ είναι
δύσκολα κι αν ήταν πραγματικά καλό για τον ΠΑΟΚ, ίσως να έφευγα. Έχω ξαναπεί κι αυτό ισχύει, αν είναι να φύγω, προτιμώ να πάω στο εξωτερικό.Για το αν με καλύπτει ο ΠΑΟΚ σαν ομάδα, για μένα ο ΠΑΟΚ είναι η μεγαλύτερη ομάδα. Δε θα με καλύπτει; Από την πρώτη μέρα, που ήρθα εδώ, αντιλήφθηκα σε πόσο μεγάλη ομάδα ήρθα. Κι επειδή μου φαίνεται παράξενο πως μια τόσο μεγάλη ομάδα έχει τόσα χρόνια να πάρει έναν τίτλο, εξακολουθώ να ονειρεύομαι τίτλους με τον ΠΑΟΚ".
- Aν ο ΠΑΟΚ συμφωνήσει με πολλά χρήματα σε ομάδα, που δεν θέλεις να πας, τι θα γίνει; (kond4@)
"Τότε θα έχουμε πρόβλημα (γελά)! Θα κάνω ότι είναι καλό για την ομάδα. Ξέρω ότι αν δεν είναι πολύ καλή η πρόταση, ο ΠΑΟΚ δεν θα με πουλήσει".
- Θα μπορείς να μπεις στην Τούμπα με άλλη ελληνική φανέλα και να προσπαθήσεις να μας κερδίσεις; (Χαρ.Αχμανίδης)
"Είναι δύσκολο... Αν φύγω, δεν ξέρω. Για μένα θα είναι πολύ παράξενο να συμβεί αυτό, να πρέπει να παίξω εναντίον της ομάδας, στην οποία περνάω τα καλύτερα ποδοσφαιρικά μου χρόνια".
- Το ξέρεις ότι θα πεθάνουμε από τη στεναχώρια μας αν πας στον Ολυμπιακό;
(sofia_salonikag4@)
"Ξέρω πως είναι τα πράγματα, μην ανησυχείτε. Δεν με βλέπω να παίζω στον Ολυμπιακό"
- Έχεις πρόταση από άλλη ομάδα ή ξέρεις αν κάποια ομάδα ενδιαφέρεται σίγουρα για σένα; (Βασ.Μπαντής)
"Ξέρω ειλικρινά ότι γράφουν οι εφημερίδες, Κάτι χειροπιαστό δεν υπάρχει, μόνο φήμες. Διάβασα για παράδειγμα, για την Ουντινέζε, αλλά σε μένα δεν είπε κανείς τίποτα".
- Η Ουντινέζε, που λένε ότι σε θέλει, είναι μια ομάδα, που σε καλύπτει; (giogoun@)
"Δεν είναι από τις κορυφαίες ομάδες, αλλά είναι μια καλή μάδα στην Ιταλία, παίζει σε πολύ καλό πρωτάθλημα. Ξέρετε πως όλοι θέλουν να παίξουν σε μεγαλύτερες ομάδες. Από την άλλη ξέρω ότι δεν είναι εύκολο να φύγεις από την Ελλάδα για να πας σε μια πολύ μεγάλη ομάδα έξω. Τέλος πάντων, αν είναι κάτι καλό για μένα και κυρίως για τον ΠΑΟΚ, η Ουντινέζε είναι ομάδα, που μπορείς να κανεις καλή δουλειά"
- Πως νιώθεις για την αγάπη που εισπράττεις; Σε έχουν αγαπήσει αλλού τόσο πολύ; (alfuradan@)
"Το όνειρο του κάθε ποδοσφαιριστή, είναι να ζει αυτό, που ζω εγώ στον ΠΑΟΚ εδώ και τρία χρόνια. Είναι εκπληκτικό να παίρνεις τέτοια αγάπη, να βλέπεις ότι ο κόσμος πιστεύει στη δουλειά σου και στην ποιότητά του, να σου δείχνει εμπιστοσύνη. Στη Θεσσαλονίκη ζω τα καλύτερά μου χρόνια. Με κάνετε να νιώθω σαν να είμαι ο Μέσι ή ο Κριστιάνο Ρονάλντο!
- Σκέφτηκες να ανανεώσεις το συμβόλαιό σου με τον ΠΑΟΚ; Ένα καλύτερο συμβόλαιο θα σε κρατούσε στον ΠΑΟΚ; (Πασχ.Λεοντίδης, grigoriadis4@)
"Φυσικά το σκέφτηκα, αλλά έκανα πριν έναμιση χρόνο καινούριο συμβόλαιο, ξέρω ότι είναι δύσκολο για τον ΠΑΟΚ να μου κάνει καλύτερο συμβόλαιο. Δεν είναι μυστικό ότι η ομάδα περνάει κάποια προβλήματα. Ξέρω να κατανοώ τις καταστάσεις. Από την άλλη δεν είναι μόνο τα χρήματα, όπως σας είπα, έχω τη φιλοδοξία να παίξω κάποια στιγμή σ΄ ένα μεγάλο πρωτάθλημα"
- Δεν είναι κρίμα να φύγεις από τον ΠΑΟΚ, χωρίς να πάρουμε έναν τίτλο; (tasosgelas@)
"Δεν είναι κρίμα, είναι πολύ κρίμα! Μου φαίνεται αδύνατο μια τέτοια ομάδα να έχει χρόνια χωρίς τίτλο"
- Θέλω την αυστηρή γνώμη σου για τον Βασίλη Κουτσιανικούλη. (le_maev@)
"Είναι καλός παίκτης, αλλιώς δεν θα ήταν στον ΠΑΟΚ. Νομίζω ότι πρέπει να πιστέψει περισσότερο στον εαυτό του και να καταλάβει ότι οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ και ο κόσμος του ΠΑΟΚ περιμένουν πολλά απ΄ αυτόν. Είναι ένας ακριβός παίκτης για την ομάδα και οι προσδοκίες είναι μεγάλες. Πρέπει να δουλέψει περισσότερο, να δείξει τις ικανότητές του".
- Αν φύγεις από την Ελλάδα, σε ποιο πρωτάθλημα θέλεις να παίξεις; Σε ποια ομάδα;(esa.theo@, assos_123@, hrontsios@, j_sousouras@)
"Θα ήθελα να παίξω στην Αγγλία, στην Ισπανία ή στην Ιταλία. Σε ποια ομάδα; Στην μεγαλύτερη! Ξέρω ότι δεν είναι εύκολο, αλλά ο καθένας μπορεί να έχει τα όνειρά του"
- Αν τελικά φύγεις στο εξωτερικό, θα γυρίσεις στον ΠΑΟΚ να κλείσεις την καριέρα σου; (jiannis_4@, nbnalex@)
"Το έχω σκεφτεί κι αυτό. Αν φύγω κάποια στιγμή, γιατί δεν μ΄ αρέσει να μιλάμε σαν να έχω φύγει, θέλω να ξαναγυρίσω, αλλά να είμαι ο Βιεϊρίνια. Να είμαι σε καλή φόρμα και να μπορώ να προσφέρω στην ομάδα. Δεν έχει νόημα να γυρίσεις κάπου, απλά για να πεις ότι γύρισες. Αν τότε δεν αξίζω σαν παίκτης, τι να έρθω να κάνω; Ο ΠΑΟΚ είναι μία ομάδα απαιτήσεων, που έχει υψηλούς στόχους και πρέπει να έχει παίκτες,, που είναι σε καλή φόρμα και μπορούν να ανταποκριθούν σ΄ αυτές τις απαιτήσεις".
- Αν είχες πρόταση από το εξωτερικό και η ΠΑΕ σου προσέφερε το ίδιο συμβόλαιο θα συνέχιζες την καριέρα σου στον Π.Α.Ο.Κ.; (nikotsor@)
"Νομίζω ότι ναι, θα έμενα στον ΠΑΟΚ, εφόσον δεν μιλάμε για μια από τις κορυφαίες ομάδες, σ΄ ένα μεγάλο πρωτάθλημα".
- Η αγάπη για μια ομάδα, μπορεί να κρατήσει έναν ποδοσφαιριστή σ΄ αυτήν; (konbi1@)
"Αν παίζεις στην Μπαρτσελόνα, και είσαι ο Τσάβι ή ο Ινιέστα, που αγαπάς την ομάδα, γιατί να φύγεις και να πας που; Παίζεις στην ομάδα που αγαπάς και είναι η καλύτερη ομάδα στην Ευρώπη. Στην Ελλάδα, όσο και να αγαπάς μία ομάδα, αν έχεις την ποιότητα και έχεις τη φιλοδοξία να κάνεις μεγάλη καριέρα, το σκέφτεσαι να πας έξω. Αυτή είναι η αλήθεια"
- Μετά τον αγώνα με την ΑΕΚ γιατί έδωσες τη φανέλα σου στον Ιωσηφίδη; (tsondim@)
"Γιατί ένιωσα ότι με την απόδοση που είχαμε εκείνη τη μέρα, σ΄ ένα σημαντικό παιχνίδι, δεν άξιζα να τη φοράω"
- Ποιον είχες ως είδωλο όταν άρχιζες να παίζεις ποδόσφαιρο; (johny3107@)
"Τον Φίγκο. Ήταν το είδωλό μου, γιατί έπαιζε και στη θέση μου. Μου άρεσε το στυλ του και είναι ένας πραγματικός κύριος. Όταν κάναμε προπονήσεις με τις μικρές εθνικές ομάδες και τυχαίνε να συναντηθούμε με τους μεγάλους, μου έκανε εντύπωση που πάντα έρχονταν και μας μιλούσε.Ο Φίγκο άλλαξε τη σκέψη μου για τους σταρ. Λένε ότι αυτοί που είναι μεγάλοι αστέρες, κοιτάνε τους υπόλοιπους από ψηλά. Ο Φίγκο είναι ένας πραγματικός κύριος".
- Είσαι έτοιμος να γίνεις πατέρας? Γιατί είσαι αρκετά μίκρος και έχεις μέλλον στο άθλημα. Δηλαδή είσαι έτοιμος να διαχειριστείς οικογένεια και για ποδόσφαιρο; (maraki_kiss07@)
"Φυσικά μπορώ, είναι δύο πράγματα που όλος ο κόσμος θέλει. Να έχεις μια καλή δουλειά και μία οικογένεια. Είμαι τυχερός γιατί κάνω μία δουλειά που τη λατρεύω και που έχω τη δυνατότητα να κάνω την οικογένειά μου".
- Μήπως το νούμερο 20, που φοράς στη φανέλα, σημαίνει τα χρόνια που θα μείνεις στον ΠΑΟΚ; (Δημήτρης Παπαδόπουλος, nvaragas@)
"Δε νομίζω! Ήρθα στα 22 μου. Θα παίζω μέχρι τα 42; Το νούμερο, που ήθελα όταν ήρθα ήταν το 7, αλλά το είχε ο Κονσεϊσάο. Ζήτησα το 17, που φορούσα στην Πόρτο, αλλά μου είπαν ότι αυτό το νούμερο δεν μπορεί να το πάρει κανείς (σ.σ. το νούμερο του Κατσούρη). Έτσι πήρα το 20. Φέτος θα μπορούσα να πάρω το 7, αλλά το 20 αποδείχτηκε καλό".
- Ποιο θεωρείς το καλύτερο και ποιο το σπουδαιότερο γκολ που έχεις πετύχει με τον ΠΑΟΚ; .Βαλασιάδης, Γ.Τσατσούλης)
"Το καλύτερο ήταν το τελευταίο με τον Ολυμπιακό Βόλου ή το περσινό που έβαλα στον Ολυμπιακό στην Τούμπα με τη γυριστή κεφαλιά. Το σπουδαιότερο, ίσως αυτό με τη Βιγιαρεάλ ή αυτό με τη Φενέρμπαχτσε. Κανείς δεν περίμενε ότι μπορούμε να κερδίσουμε τέτοιου επιπέδου ομάδες".
- Που νομίζεις ότι υστερούμε αγωνιστικά; Τι πρέπει να κάνουμε για να πάρουμε το πρωταθλημα; (yiannisk4@)
"Να έχουμε τους διαιτητές μαζί μας! Και να είμαστε πιο σταθεροί και συνεπείς και στα 90 τρου αγώνα"
- Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα στην Ευρώπη, εκτός του ΠΑΟΚ; (Παν.Τερζόπουλος)
"Αγαπάω την ομάδα της πόλης μου, την Γκιμαράες, έστω κι αν εγώ πέρασα πολύ πιο δύσκολα από τον Σαλπιγγίδη, μετά από ένα γκολ που της είχα βάλει με την Λεϊσόες! Το προηγούμενο καλοκαίρι ήταν να με δώσει η Πόρτο δανεικό στη Γκιμαράες, αλλά ο προπονητής της είπε ότι δεν θέλει δανεικούς και τελικά πήγα στη Λεϊσόες. Στο παιχνίδι μας έβαλα ένα γκολ, μπορεί και το καλύτερο της καριέρας μου, είχα πανηγυρίσει ανεμίζοντας τη φανέλα μου μπροστά στο πέταλο της Γκιμαράες και το βρίσιμο που έφαγα εκείνη τη μέρα, δεν το έχω φάει σε όλη μου τη ζωή. Αφήστε τι γινόταν τις επόμενες μέρες έξω από το σπίτι μου στο Γκιμαράες... Όπως αγαπάω τον ΠΑΟΚ, αγαπάω και την Γκιμαράες, είναι η ομάδα της πόλης μου, δέκα χρόνια έπαιξα εκεί".
- Αισθάνεσαι αδικημένος από τα χρήματα, που παίρνεις στον ΠΑΟΚ; (giamdin@, Θ.Δεληγιάννης)
"Όχι. Ξέρω τι μπορεί να πληρώσει ο ΠΑΟΚ.Όταν κάναμε το συμβόλαιο, αυτά μπορούσε. Ο καθένας περιμένει πάντα περισσότερα για τον εαυτό του, αλλά πρέπει να ξέρουμε τι μπορεί να δώσει η ομάδα κι εγώ την ξέρω την πραγματικότητα. Όταν κάναμε το συμβόλαιο, συμφώνησα και υπέγραψα".
- Γιατί ο Τσιρίλο ρίχνει συνέχεια φάπες στον Κλάους; Πως βλέπεις το μέλλον του ΠΑΟΚ με ή χωρίς τον Βιεϊρίνια; (nikos.bzs@)
"Καλή ερώτηση, αλλά δεν ξέρω την απάντηση! Ο Τσιρίλο τον πιστεύει σαν παίκτη τον Κλάους, ίσως να ειπώθηκε κάτι μεταξύ τους, δεν τους ρώτησα! Για το δεύτερο σκέλος, ο ΠΑΟΚ είναι μεάλη ομάδα, δεν εξαρτάται από έναν Βιειρινια, έναν Γκαρσία ή έναν Κοντρέρας, Ο ΠΑΟΚ είναι ΠΑΟΚ".
- Τι θα ήθελες να βελτιώσεις στον εαυτό του στην επόμενη σεζόν; (zoebetihava@, paokuberalles@)
"Εδώ και τρία χρόνια, βελτίωσα πολλά πράγματα στο παιχνίδι μου, με τον Φερνάντο Σάντος, αλλά και τους άλλους προπονητές. Βελτίωσα το ψηλό παιχνίδι, βελτιώθηκα πάρα πολύ σε θέματα τακτικής. Αν δεν είσαι καλός τακτικά, δεν μπορείς να παίξεις σε ψηλό επίπεδο. Βελτίωσα και την αμυντική συμπεριφορά μου. Πριν έρθω στον ΠΑΟΚ, δεν ήξερα τι είναι άμυνα. Η αλήθεια είναι ότι πρέπει πάντα να βελτιώνεσαι, κάθε μέρα μαθαίνεις πράγματα και γίνεσαι καλύτερος".
- Γιατί δεν σε καλούν στην Εθνική Πορτογαλίας; Αφού δεν σε καλούν εκεί, τι θα έλεγες να σε κάνουμε Έλληνα να παίζεις με τον Σάντος στην Εθνική μας; (nvaragas@, geopaok2008@)
"Αυτό μπορείτε να το ρωτήσετε στον προπονητή της Πορτογαλίας! Ξέρω ότι είναι δύσκολο, στη θέση μου υπάρχουν μεγάλοι παίκτες. Ο Ρονάλντο, ο Νανί, ο Κουαρέσμα... Νομίζω το πρόβλημα είναι ότι στην Πορτογαλία δεν βλέπουν τη δουλειά που κάνεις στην Ελλάδα, κοιτάνε μόνο τα μεγάλα πρωτάθλήματα.
Όσο για την Εθνική Ελλάδας, καμιά φορά το σκέφτεσαι κι αυτό! Άλλωστε σε όλες τις Εθνικές, υπάρχουν και παίκτες, που κατάγονται από άλλες χώρες. Είμαι, όμως, ο Πορτογάλος και το όνειρό μου είναι να παίξω στην μεγάλη Εθνική σε μια μεγάλη διοργάνωση. Έχω παίξει σε όλες τις μικρότερες Εθνικές της Πορτογαλίας, έχω συνηθίσει τη φανέλα της χώρας μου"
- Τι άποψη έχεις για τους Έλληνες διαιτητές; Πολλοί αντίπαλοι σε χτυπάνε και δεν τιμωρούνται! (Μ.Αραπίδης)
Νομίζω ότι πρέπει να αρχίσουν να είναι πιο σωστοί, όχι μόνο με τον ΠΑΟΚ, γενικά με όλες τις ομάδες. Μιλάμε συχνά για τον ΠΑΟΚ, γιατί ξέρουμε τι συνέβη σε δικά μας παιχνίδια. Σε ότι αφορά τον εαυτό μου, όλοι ξέρουν το ποδόσφαιρο μου. Παίζω πολύ το ένας εναντίον ενός, κάτι που σημαίνει πολλές επαφές. Αν δεν προστατεύεις αυτούς τους παίκτες, πως θα είναι καλύτερο το ποδόσφαιρο; Οι διαιτητές πρέπει να καταλάβουν ότι είναι σημαντικό, να είναι ίδιοι για όλες οι ομάδες. Φέτος στην Ευρώπη είδατε τι κάναμε, είδατε τι έκαναν κι οι άλλοι. Ο ένας δεν έπαιξε καθόλου, ο άλλος δεν έκανε νίκη. Ίσως γιατί στην Ευρώπη δεν έχουν τους διαιτητές".
- Ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα στον τρόπο που δούλευες όταν ήσουν στην Πόρτο και τώρα που παίζεις για τον ΠΑΟΚ ; (Θ.Πέννα, Αγγ.Παπαγγέλλου)
"Δεν μπορείς να κάνεις σύγκριση. Άλλες ομάδες, άλλες χώρες, άλλα πρωταθλήματα. Η οργάνωση, την οποία έχει η Πόρτο, η προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια, είναι άλλο πράγμα. Είναι δύσκολο για οποιαδήποτε ελληνική ομάδα, να γίνει σαν την Πόρτο. Η Πόρτο έχει ξεφύγει".
- Ποιος παίκτης σου αρέσει από το ελληνικό πρωτάθλημα; (rafilalani@)
"Μου αρέσει ο Αμπντούν της Καβάλας, ίσως γιατί παίζουμε στις ίδιες θέσεις. Κι ο Μιραλάς έκανε καλή σεζόν, φυσικά ο Σισέ, και ο Ζιλμπέρτο, γιατί τον βλέπω χρόνια. Αλλά δεν τους αλλάζω με τους δικούς μας. Για μένα ο Κοντρέρας, ο Βιτόλο, ο Γκαρσία, ο Ίβιτς, ο Τσιρίλο, οι συμπαίκτες μου, είναι οι καλύτεροι".
- Ποια είναι η θέση που μπορείς να αποδώσεις καλύτερα; Θα μπορούσες να παίξεις σαν επιθετικό χαφ, πισω από τον σέντερ φορ; (Παν.Γρίβας, Αλ.Παύλου, nikoskast@, gregoire_pap@)
"Και στην Κ23 της Πορτογαλίας παίζω και πίσω από τον σέντερ φορ.Η πραγματική μου θέση είναι δεξιά ή αριστερά, στις πλευρές. Από τη μέση και μπροστά, πάντως, μπορώ να παίξω όλες τις θέσεις. Μπορώ να παίξω και σέντερ φορ. Με τον Σάντος έπαιξα δυο τρεις φορές".
- Αν δεν ήσουν ποδοσφαιριστής, τι θα ήθελες να είσαι; Τι θα είσαι σε 10-15 χρόνια, μετά το ποδόσφαιρο; (aslandamian80@, sof.pantikidis@)
"Από 7 χρονών παίζω ποδόσφαιρο, είναι δύσκολο να σας πω τι άλλο θα μπορούσα να είχα κάνει στη ζωή μου. Είμαι 25, παίζω ποδόσφαιρο 18 χρόνια, αν και η μητέρα μου, μου λέει ότι μόλις περπάτησα, άρχισα να κλωτσάω μια μπάλα. Δεν με φαντάζομαι να κάνω κάτι άλλο. Στο σχολείο είχα αρχίσει να σκέφτομαι να γίνω γυμναστής. Όλη η ζωή μου είναι το ποδόσφαιρο. Όσο για το μέλλον, όταν είσαι 25 χρονών, δεν μπορείς να σκέφτεσαι το τέλος της καριέρας σου.
- Ποιον από τους συμπαίκτες σου θεωρείς απαραίτητο για τον ΠΑΟΚ και ποιος είναι ο αφανής ήρωας; (Απ.Μπατσίδης)
"Έχουμε πολλούς σημαντικούς, όχι έναν. Σαν παίκτης, θέλω να μείνει ο Γκαρσία. να μείνει ο Κοντρέρας, ο Ίβιτς, ο Τσιρίλο, ξέρω δεν είναι νέοι, αλλά έχουν εμπειρία, καταλαβαίνουν το ελληνικό ποδόσφαιρο και μια καλή ομάδα, πρέπει να έχει αυτό το μείγμα, της εμπειρίας και των νέων.Όσο για τον αφανή ήρωα... Δεν μπορώ να φανταστώ να παίζω εναντίον του Σνάουτσνερ, ούτε στην προπόνηση, είναι από τους πιο δύσκολους αμυντικούς. Ο Μίρο είναι φανταστικό άτομο και πολύ καλός παίκτης. Είναι αυτός, που δεν δημιουργεί πρόβλημα ποτέ. Παίζει - δεν παίζει, δεν μιλάει και είναι ο ίδιος κάθε μέρα στην προπόνηση. Θα είναι απώλεια αν μας φύγει ο Μίρο"
- Τι σημαίνει για σένα “ελκυστική πρόταση”; (Γρ.Γρηγοράκος)
"Μεγαλύτερο πρωτάθλημα και μεγάλη ομάδα εκεί. Αν φύγω από τον ΠΑΟΚ, θα φύγω για κάτι καλύτερο"
- Με τι σκέψεις ξεκίνησες από την Πορτογαλία για την Ελλάδα ; (kat_nik@)
"Ήμουν 22 χρονών, δεν είχα φύγει ποτέ από το σπίτι μου, άλλωστε το Πόρτο από το Γκιμαράες είναι 40-50 χιλιόμετρα. Πριν έρθω, θυμόμουν ότι ο ΠΑΟΚ έπαιξε με την Μπενφίκα και την Λεισόες, δεν ήξερα τίποτα άλλο. Μίλησα με τον Σάντος, πίστεψα αυτά, που μου είπε και τον εμπιστεύτηκα. Μου είπε ότι θα έρθω σε μία μεγάλη ομάδα Ελλάδα. Κατάλαβα από την πρώτη προπόνηση, που βρίσκομαι. Τα υπόλοιπα, είναι ιστορία".
- Τι γνώμη έχεις για τον Λάζλο Μπόλονι; (gkoigkoetsea79@, fotis.k@)
"Δεν δούλεψα ποτέ μαζί του, αλλά όσα έκανε στη Γαλλία και το γεγονός ότι είναι ο τελευταίος προπονητής που πήρε πρωτάθλημα με την Σπόρτινγκ, μιλάνε γι΄ αυτόν, Είμαι σίγουρος ότι δουλεύει πολύ με νέους. Αυτός ανέδειξε τον Κριστιάνο Ρονάλντο, τον Κουαρέσμα... Αν έρθει στον ΠΑΟΚ, θα είναι πολύ καλή επιλογή".
- Τι γίνεται με το οικονομικό; Γιατί κάνατε απεργία πριν το ματς με την Καβάλα; (Αν.Αβραμίδης)
"Δεν κάναμε απεργία επειδή δεν είχαμε χρήματα, κάναμε ότι κάναμε επειδή υπήρχαν προβλήματα όλη τη χρονιά, κάποιοι μικροί είχαν πρόβλημα. Εμείς οι μεγαλύτεροι τι πρόβλημα να έχουμε; Το κάναμε γιατί έπρεπε να γίνει αντιληπτό ότι υπάρχει ένα πρόβλημα. Δεν είναι κάτι ευχάριστο και για μας, να το ξέρετε"
- Ποια είναι η άποψή σου για τον Χάβο; Κέρδισες κάτι ως ποδοσφαιριστής από τη συνεργασία σας κι αν ναι, τι; (chchristos@)
"Ο Χάβος είναι ένα πολύ καλό άτομο, καταλαβαίνει τους παίκτες κι αυτό είναι σημαντικό για έναν προπονητή. Είναι καλός προπονητής, και καταλαβαίνει καλύτερα από πολλούς τι είναι ΠΑΟΚ και ελληνικό πρωτάθλημα. Βελτιώθηκα και μαζί του. Το σημαντικό είναι να νιώθεις άνετα όταν παίζεις και να ξέρεις ότι έχεις την εμπιστοσύνη του προπονητή".
- Σε μία περίοδο γενικότερης κρίσης σ΄ όλη την Ευρώπη, οι ποδοσφαιριστές κερδίζετε πάρα πολλά χρήματα. Το θεωρείς δίκαιο ή άδικο; (chchristos@)
"Καταλαβαίνω το πνεύμα της ερώτησης. Ακόμη κι όταν δεν υπάρχει κρίση, οι ποδοσφαιριστές παίρνουν περισσότερα χρήματα. Η ζωή του ποδοσφαιριστή δεν είναι όπως η ζωή όλων των άλλων εργαζόμενων. Και μην ξεχνάτε ότι δεν είναι όλοι Ρονάλντο και Μέσι να παίρνουν εκατομμύρια. Υπάρχουν παίκτες, που ζουν με ένα μηνιάτικο. Άλλος παίρνει 5.000 το μήνα, άλλος 10.000 το μήνα. Σας φαίνονται και πάλι πολλά, αλλά όταν θέλεις να γίνεις ποδοσφαιριστές, επενδύεις όλη τη ζωή σου για να παίξεις 4-5 καλά χρόνια και να πάρεις χρήματα. Άλλοι τα καταφέρνουν, άλλοι όχι. Μετά τα 35 ο ποδοσφαιριστής τελειώνει και τα πιο παραγωγικά του χρόνια έχουν περάσει. Και γι΄ αυτόν δεν υπάρχει σύνταξη, όπως όλους τους άλλους εργαζόμενους".
- Πιστεύεις ότι υποβαθμίζεται η καριέρα σου στο ελληνικό πρωτάθλημα; (kzoras@)
"Είναι νορμάλ, όχι μόνο για μένα. Υπάρχουν πολλοί καλοί παίκτες, οι οποίοι δύσκολα θα κάνουν μεγάλες μεταγραφές από την Ελλάδα στο εξωτερικό. Το ελληνικό πρωτάθλημα δεν είναι στο επίκεντρο. Η αλήθεια, πάντως, είναι ότι τώρα στην Πορτογαλία δίνουν μεγαλύτερη δημοσιότητα στο ελληνικό πρωτάθλημα"
- Όταν ήρθε στον ΠΑΟΚ ο Βιτόλο, είχατε καλές σχέσεις; Γιατί αυτός σε χτύπησε, όταν ήταν στον Άρη. (steve16paok@)
"Ήταν δύσκολα, όταν τον είδα, ήθελα να τον... καθαρίσω! Θα σου πω κάτι που δεν είναι γνωστό.` Όταν ήρθε στον ΠΑΟΚ και οι δύο μπήκαμε αργά στην προετοιμασία. Το πρωί κάναμε προπόνηση με την ομάδα και το απόγευμα κάναμε δικό μας πρόγραμμα για να καλύψουμε το χαμένο έδαφος, οι δυο μας, μαζί με τον γυμναστή του ΠΑΟΚ. Επί μία εβδομάδα δεν μιλούσαμε, δεν αλλάξαμε ούτε λέξη. Μετά το ξεπεράσαμε. Μου ζήτησε συγνώμη για ότι έγινε και σήμερα είναι από τους καλύτερούς μου φίλους στην ομάδα".
- Έχεις αδέρφια, που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο; (eorptol@)
"Συνολικά είμαστε 7 αδέρφια, 4 αγόρια και 3 κορίτσια. Ο μεγάλος μας αδερφός έπαιζε, αλλά σταμάτησε στα 18. Τα άλλα δύο αδέρφια μου παίζουν. Ο ένας, που είναι 20 χρονών παίζει σε μια ομάδα Γ΄ Εθνικής, αλλά τελευταία τσακώθηκε με τον προπονητή. Ο μικρός είναι 18 χρονών και πιστεύω ότι αν δεν χάσει το μυαλό του, θα παίξει μεγάλη μπάλα. Όλοι λένε ότι είναι πολύ καλός παίκτης, πρέπει να αλλάξει λίγο νοοτροπία. Είναι αμυντικός χαφ και παίζει στην Β` ομάδα της Γκιμαράες"
- Σε ποιες θέσεις χρειάζεται ενίσχυση ο ΠΑΟΚ για να είναι ακόμη καλύτερος του χρόνου; (Παν.Καμπουρίδης)
"Αφού φεύγει ο Μούσλι, θα χρειαστούμε έναν σέντερ φορ, πρέπει να πάρουμε κι έναν στόπερ, αφού έχουμε τρεις... Αλλά το σημανυτικό δεν είναι οι θέσεις, αλλά οι παίκτες με ποιότητα, που μπρούν να δώσουν στον ΠΑΟΚ"
- Σε ποια ομάδα ονειρευόσουν να παιξεις από μικρός; Θα έρθεις να δεις κανένα παιχνίδι στη Θύρα 4; (dany_gr95@)
"Το όνειρό μου ήταν να παίξω στην Γκιμαράες. Για την δεύτερη ερώτηση, ο μεγάλος μου αδερφός, ήρθε πέρσι στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό και τον έβαλα να δει το ματς στον 4ο όροφο. Μετά το ματς, μου είπε ότι την επόμενη φορά, θέλει να πάει στη Θύρα 4 γιατί εκεί είναι καλύτερα. Η ατμόσφαιρα είναι από άλλο πλανήτη, είναι φανταστικό, αυτό που νιώθεις όταν είσαι μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Αν δεν ήμουν παίκτης και ήμουν φίλαθλος, κι εγώ εκεί μέσα θα πήγαινα. Τώρα που το λες, επειδή όταν δεν παίζω πηγαίνω στον 4ο όροφο και δεν βλέπω το ματς γιατί βγαίνω όλο φωτογραφίες, την άλλη φορά δεν είναι κακή ιδέα να έρθω κι εγώ στην κερκίδα!"