Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Λεονάρντο:Πιστεύω ότι με τον ΠΑΟΚ θα μπορέσω να κάνω ένα καλό Πρωτάθλημα και να πάρω έναν τίτλο



Δηλώσεις του 26χρονου πρώην μπακ της Ιντερνασιονάλ Λεονάρντο μετά την υπογραφή του συμβολαίου του για ένα χρόνο:
Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τον πρόεδρο. Ο ΠΑΟΚ έχει ποδοσφαιριστές με μεγάλη ποιότητα. Ήρθα εδώ με προσδοκίες για να κάνω ένα καλό Πρωτάθλημα.Δεν ήμουν τυχερός, ώστε να έρθω πιο νωρίς και να μπορέσω να παίξω και στην Ευρώπη. Πιστεύω ότι με τον ΠΑΟΚ θα μπορέσω να κάνω ένα καλό Πρωτάθλημα και να πάρω έναν τίτλο.
Για την αποχώρησή του από τον Ολυμπιακό: Δεν ξέρω τι έγινε με τον Ολυμπιακό,
ίσως να μη με χρειάζονταν πλέον. Ας ξεχάσουμε τον Ολυμπιακό, πλέον είμαι στον ΠΑΟΚ, θέλω να τα πάω ακόμα καλύτερα και είμαι ευχαριστημένος στον ΠΑΟΚ. Ο Ολυμπιακός τελείωσε, είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στον ΠΑΟΚ.
Ερωτηθείς για τα ατού του ως ποδοσφαιριστής απάντησε: Τα χαρακτηριστικά μου είναι πιο πολύ αμυντικά. Έχω μιλήσει με τον προπονητή και μου είπε ότι για να προσαρμοστώ περισσότερο πρέπει να παίζω πιο πολύ αμυντικά. Πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμος σε μάξιμουμ 15-20 μέρες.
Για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ είπε: Οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ βοηθούν πάρα πολύ την
ομάδα, φωνάζουν, σου δίνουν ενέργεια και δύναμη για να συνεχίσεις να παίζεις.
Για το οικονομικό: "Δεν είναι πρόβλημα το οικονομικό. Σημασία έχει ότι ήρθα εδώ, αισθάνομαι όμορφα και θέλω να παίξω στον ΠΑΟΚ. Δεν έχει σημασία ότι στον Ολυμπιακό έπαιρνα περισσότερα χρήματα".