Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Σάμροκ Ρόβερς-ΠΑΟΚ Live 3/11 20:00 ANT1 - Αν δεν νικήσετε...να μην γυρίσετε



Link1      Link2      Link3      Link4     Link5      Link6      Link7

Προτροπή-Συμβουλή προς διοίκηση και παίκτες:
 ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΛΗΘΑΡΓΟ ΣΑΣ
ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΑΚΟΜΗ
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ 
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ 
ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΧΑΡΗ  ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΤΕΛΟΣ 
ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΑΣ ΠΟΝΑΝΕ...
 Από την αποστολή αποκλείστηκαν οι τραυματίες Αθανασιάδης, Contreras, Garcia, Τσουκαλάς, Ivic και οι Γιάννου Κατσικάς, Leonardo, Spadacio που δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής στους ευρωπαϊκούς αγώνες.

Iστοσελίδα της Σάμπροκ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΛΑΖΛΟ ΜΠΟΛΟΝΙ: Θα ήθελα να πω ακόμη μια φορά συγχαρητήρια στην Σάμροκ για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Με αυτό τον τρόπο έδειξαν τη δύναμη και την ποιότητα που διαθέτουν. Σεβόμαστε αυτή την ομάδα όπως κάνουμε με όλες τις ομάδες που αντιμετωπίζουμε. Εμείς έχουμε προετοιμαστεί κατάλληλα, όπως σε όλα τα ευρωπαϊκά παιχνίδια
και ελπίζω να είμαστε χαρούμενοι μετά το τέλος του αγώνα.Μπορεί να είναι μια δύσκολη περίοδος αυτή για εμάς, κάποιοι μου είπαν ότι ο Οκτώβρης είναι συνήθως ιδιαίτερος μήνας για τον ΠΑΟΚ, θέλω όμως να πω ότι το ίδιο είχα ακούσει για τον Σεπτέμβρη.Τις δύσκολες στιγμές που περάσαμε πρέπει να τις βγάλουμε από το μυαλό μας και να είμαστε συγκεντρωμένοι στο αυριανό παιχνίδι. Θα πρέπει να αποφύγουμε τα λάθη που κάνουμε συνήθως στα παιχνίδια μας και να παίξουμε καλύτερα στην επίθεση".

Για το τι φοβάται για τον αυριανό αγώνα, ανέφερε: "Δε φοβάμαι ποτέ στο ποδόσφαιρο, φοβάμαι τη ζωή φοβάμαι για την υγεία της μητέρας μου αλλά και όταν οδηγεί η κόρη μου αυτοκίνητο".

Για το αν περιμένει διαφορετικό ματς απ' αυτό της Τούμπας, δήλωσε: "Θα είναι παρόμοιο, αλλά σίγουρα η Σάμροκ θα είναι πιο επιθετική επειδή παίζει στην έδρα της".

Για το αν τον έχει εντυπωσιάσει σε κάτι η Σάμροκ, σημείωσε: "Έχει παίκτες με αρκετό ενδιαφέρον αλλά εγώ έχω στραμμένο το ενδιαφέρον μου μόνο στον ΠΑΟΚ".

Για το αν θεωρεί πως ο ΠΑΟΚ είναι υποχρεωμένος να κερδίσει σε μια έδρα όπου πέρασε νικηφόρα η Ρούμπιν, υποστήριξε: "Υποχρέωση έχεις να πεθάνεις μια φορά. Αλλά ξέρουμε τι έχει κάνει στην έδρα της η Σάμροκ. Ξέρουμε τις πιθανότητες που θα έχουμε αν κερδίσουμε αύριο. Είτε παίζουμε με την Βαλερένγκα είτε με άλλη ομάδα, πρέπει να δίνουμε τα πάντα για τη νίκη και αυτό θα κάνουν οι παίκτες μου και σε αυτό το παιχνίδι".

Για το αν θεωρεί πως το τελευταίο διάστημα υπάρχει πρόβλημα αυτοπεποίθησης στην ομάδα, είπε: "Δεν μπορώ να ανατρέξω στην περίοδο που η ομάδα είχε αυτοπεποίθηση. Είναι διαφορετικό να παίζεις στο Όσλο και να παίζεις μετά το ματς με την Ξάνθη και διαφορετικό να παίζεις με την Ρούμπιν και μετά να επιστρέφεις και να παίζεις με τον Ολυμπιακό εκτός. Κάποιοι ας σκέφτονται με την καρδιά, έχω μάθει εγώ να σκέφτομαι με το κεφάλι".

Για το αν με μια νίκη αύριο ο Δικέφαλος γίνεται φαβορί για πρόκριση στην επόμενη φάση, τόνισε: "Δε θέλω φορτώσω με περισσότερη πίεση τους παίκτες μου. Άλλωστε αν κοιτάξουμε τα οικονομικά δεδομένα των άλλων 2 ομάδων θα καταλάβει πως είναι τα φαβορί για την πρόκριση. Εμείς θα κάνουμε τα πάντα για την πρόκριση".