Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Χακόμπο στο Sport24.gr: "Όλοι θυμούνται τους πρωταθλητές ,όχι τον δεύτερο"



Σανθ, πήρατε μεγάλη νίκη στη Νέα Σμνύρνη και φαντάζομαι συμφωνείς ότι είχε και συ σημαντική συμβολή..."Σημασία έχει η νίκη, εγώ πρέπει να σταματώ τη μπάλα όταν μου κάνουν σουτ και αυτό προσπάθησα,   αυτή είναι η δουλειά του τερματοφύλακα"
Φάνηκε σε όλους όσοι είδαν τον αγώνα ότι η νίκη σας δεν ήταν εύκολη. Πώς βίωσες εσύ το παιχνίδι;"Είχαμε τον έλεγχο του παιχνιδιού, δεν μας
έκαναν ευκαιρία, ωστόσο μετά την αποβολή του Λάζαρ το ματς έγινε πολύ δύσκολο. Συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο, όταν υπάρχει μεγάλη ένταση, περιστατικά σαν αυτό με το Λάζαρ. Δεν είμαι ειδικός εγώ να μιλήσω για την κόκκινη, όμως, αυτά συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο".
Από 'δω και πέρα ποιο είναι το επόμενο βήμα για τον ΠΑΟΚ;"Ο στόχος μας είναι να κοιτάξουμε να κερδίζουμε κάθε παιχνίδι. Πρώτα απ' όλα αυτό που έχουμε μπροστά μας με τον Πλατανιά. Δεν κοιτάμε τι θα γίνει στα επόμενα παιχνίδια, θέλουμε να είμαστε καλύτεροι στο κάθε επόμενο ματς"
Ο ΠΑΟΚ κυνηγά από την αρχή του πρωταθλήματος τη δεύτερη θέση. Είναι αυτή το ταβάνι του φέτος ή μπορεί να σκέφτεται και  την υπέρβαση; "Εγώ θα πω ότι είμαι χαρούμενος όταν είμαστε στην πρώτη θέση. Αυτό θέλουμε. Άλλωστε όλοι θυμούνται τους πρωταθλητές, όχι τον δεύτερο"
Προηγουμένως είπες ότι η συνταγή για σας είναι το "πάμε παιχνίδι, παιχνίδι". Στο πίσω μέρος του μυαλού σας δεν υπάρχει η σκέψη του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, με δεδομένο ότι μία πιθανή νίκη σας βάζει σε τροχιά κορυφής;"Το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό είναι μετά από δύο εβδομάδες. Θα το σκεφτόμαστε όταν έρθουν εκείνες οι μέρες. Τώρα έχουμε τον Πλατανιά και πρέπει να κερδίσουμε τους τρεις βαθμούς. Θα είναι, βέβαια, πολύ σημαντικό να κερδίσουμε τον Ολυμπιακό και να βρεθούμε πρώτοι"
Στη Νέα Σμύρνη έδωσαν το παρών πάνω από 1000 οπαδοί του ΠΑΟΚ. Σε κάθε γήπεδο που αγωνίζεστε δίνουν το παρών. Πώς εισπράττεις την υποστήριξή τους;  "Σίγουρα είναι πολύ όμορφο, όταν βλέπεις τους οπαδούς της ομάδας να σε στηρίζουν σε όλα τα ματς και ειδικότερα όταν παίζουμε πολύ μακριά από την έδρα μας. Χαίρεσαι περισσότερο όταν ταξιδεύουν τόσο μακριά και ακολουθούν την ομάδα εκτός έδρας. Αποτελεί μεγάλη χαρά για μένα και όλους τους συμπαίκτες μου να τους έχουμε δίπλα μας"
Ο ΠΑΟΚ ψάχνει εδώ και χρόνια έναν τερματοφύλακα να αφήσει το στίγμα του στην ομάδα. Αυτό δημιουργεί μία πίεση για όποιον αγωνίζεται στη θέση Νο 1. Εσύ νιώθεις κάτι τέτοιο; "Δεν έχω νιώσει ποτέ πίεση σε καμία ομάδα, δεν έχω πίεση ούτε στον ΠΑΟΚ. Το πιο ωραίο είναι ότι παίζω στον ΠΑΟΚ. Τώρα, αν η ομάδα ψάχνει τα τελευταία χρόνια τερματοφύλακα αυτό είναι θέμα του συλλόγου"