Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

Το ΠΑΟΚτσάκι Κατερίνα Στικούδη... (photos Video)



Η Κατερίνας Στικούδη γεννήθηκε το 1985 στη Θεσσαλονίκη τη χρονιά που ο ΠΑΟΚ στέφθηκε πρωταθλητής, και το 2005 στέφθηκε Μις Ελλάς, στα καλλιστεία του ΑΝΤ1.

«Οι γονείς μου με έγραψαν στην κολύμβηση, κυρίως για προληπτικούς λόγους, να μάθω να κολυμπάω με σιγουριά και ασφάλεια. Εμένα μου άρεσε πολύ και σαν άθλημα, με αποτέλεσμα να κολυμπάω για 13 ολόκληρα χρόνια στον ΠΑΟΚ. Έχω να θυμάμαι πολύ ωραίες εμπειρίες, με αρκετό άγχος. Ωστόσο, τα εφόδια που δίνει ο πρωταθλητισμός είναι για μια ζωή. Συγκεκριμένα, μου έμαθε να βάζω στόχους, να έχω πειθαρχία τόσο στη δουλειά μου, όσο και στην προσωπική ζωή»


– Γιατί στον ΠΑΟΚ και όχι σε κάποια άλλη ομάδα της Θεσσαλονίκης; Ήταν οικογενειακή προτίμηση; «Οι γονείς μου με πήγαν στον ΠΑΟΚ, για να μάθω κολύμβηση. Επομένως, κάτι θα σημαίνει αυτό. Φόρεσα πολλά χρόνια τη φανέλα με τον Δικέφαλο και έτσι, δε μπορώ να υποστηρίζω άλλη ομάδα». 

– Σε περίπτωση, που δεχόσουν πρόταση από τον Άρη για μεταγραφή, τι θα έκανες; «Είμαι πολύ συναισθηματικός και σταθερός άνθρωπος, τόσο με τους συνεργάτες μου, όσο και με τους φίλους μου. Αγωνιζόμουν για πολλά χρόνια στον ΠΑΟΚ. Βέβαια, δε θέλω να μιλήσω και απόλυτα για κάτι τέτοιο, που δεν υφίσταται».  

 – Αγαπημένος σου παίκτης; «Μου αρέσει ο τερματοφύλακας, Παναγιώτης Γλύκος. Θεωρώ, ότι η θέση αυτή είναι η πιο δύσκολη και απαιτητική, επειδή ο τερματοφύλακας έχει τεράστιο μερίδιο ευθύνης για τα γκολ. Εγώ με τίποτα δεν θα μπορούσα, να παίξω στη θέση αυτή. Είναι πολύ αγχωτική». 

– Στην Αθήνα, πως αντιμετωπίζουν τον ΠΑΟΚ; «Στην Αθήνα τον σέβονται πολύ τον ΠΑΟΚ, για την ιστορία του». 

– Στο εξωτερικό τι ομάδα είσαι; "Είμαι Αργεντινή, με τον Μέσι και την παρέα του. Παίζει πολύ επιθετικό ποδόσφαιρο και το απολαμβάνω".