Ανακοίνωση Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ.:

Όποιος εξακολουθεί και στηρίζει την κυβέρνηση, είναι εχθρός του Π.Α.Ο.Κ.

Πρόγραμμα S. L. 2022-23:

"1η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός"

Γήπεδο Τούμπας

Η Ιστορία του Ναού..

Τρίτη 23 Απριλίου 2019

Συνέντευξη Αντελίνο Βιεϊρίνια στο maisfutebol



Συνέντευξη Αντελίνο Βιεϊρίνια στο maisfutebol
Αναλυτικά, τα όσα είπε:

Για το αν έχει ξεκουραστεί μετά την φιέστα:  «Ξεκουράστηκα ναι. Το πάρτι κράτησε μέχρι τις 6 το πρωί και την επόμενη ημέρα είχαμε ξανά προπόνηση». 

Για το αν είναι ποιο κουραστικός ένας αγώνας ή τα πανηγύρια ενός πρωταθλήματος, μετά από 34 χρόνια
αναμονής: «Τα 90 λεπτά σίγουρα, αν και περιμέναμε 34 χρόνια για αυτό το τίτλο. Τα πανηγύρια δεν ήταν τόσο κουραστικά όσο η αναμονή. Για να είμαι ειλικρινής το περιμέναμε το τελευταίο διάστημα. Η διαφορά που είχαμε χτίσει από τον Ολυμπιακό μας έδωσε το περιθώριο να περιμένουμε την ημέρα που θα γιορτάζαμε. Απλά έπρεπε να περιμένουμε και να κερδίζουμε τα παιχνίδια για να έρθει η μέρα που θα κερδίζαμε και μαθηματικά το πρωτάθλημα».

Για το αν είναι το πρωτάθλημα με τον ΠΑΟΚ το πιο σημαντικό επίτευγμα της καριέρας του: «Το Euro θα είναι πάντα το μεγαλύτερο τρόπαιο της καριέρας μου επειδή μιλάμε για την Εθνική ομάδα. Όσον αφορά τους συλλόγους και κοιτάζοντας τους τίτλους που κέρδισα αυτός είναι ο πιο σημαντικό από όλα. Ο ΠΑΟΚ ήταν η ομάδα που με βοήθησε να εκφραστώ μέσω του ποδοσφαίρου. Μου είχε δώσει την ευκαιρία να συνεχίσω την καριέρα μου, μετά την αποχώρηση μου από την Πορτογαλία».

Για την είσοδο του στον αγωνιστικό χώρο, στον αγώνα με τον Λεβαδειακό: «Πρέπει να ήταν η πρώτη φορά στην ιστορία του ποδοσφαίρου που μπήκε ένας ποδοσφαιριστής αλλαγή με σχισμένους συνδέσμους. Επίσης δείχνει την εμπιστοσύνη και την αγάπη που αισθάνονται οι άνθρωποι εδώ για εμένα. Το έχω ξανακάνει αλλά δεν κοστίζει τίποτα και είναι πάντα καλό να το κάνω ξανά. Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και την αγάπη του προπονητή και τους συμπαίκτες μου, που μου δόθηκε η ευκαιρία να μπω στον αγωνιστικό χώρο στα τελευταία λεπτά του παιχνιδιού που κλειδώναμε τον τίτλο. Αυτές οι στιγμές θα με ακολουθούν για το υπόλοιπο της ζωής μου».

Για την κατάκτηση του πρωταθλήματος με τον ΠΑΟΚ: «Ήταν η εκπλήρωση ενός ονείρου. Από την πρώτη ημέρα που έφτασα στον ΠΑΟΚ ένιωθα την αγάπη των οπαδών. Όπως είπα, ήταν μια αγάπη με την πρώτη ματιά. Όλα πέρασαν από τα μάτια μου στην απονομή. Η αδικία που έζησε η ομάδα τα τελευταία χρόνια, πως χάσαμε το περσινό πρωτάθλημα. Η αφαίρεση βαθμών και ο τρόπος με τον οποίο δεν κερδίσαμε την ΑΕΚ. Βάλαμε γκολ στην αρχή μέτρησε και στην συνέχεια το ακύρωσαν. Μετά μπήκε στον αγωνιστικό χώρο ο πρόεδρος μας. Μπήκε επειδή έγινε κάτι, δεν μπήκε επειδή είναι τρελός. Όπως είπα, πολλά πέρασαν από το μυαλό μου κατά την απονομή. Ήταν κυρίως η εκπλήρωση του ονείρου, να κερδίσω το πρωτάθλημα με τον σύλλογο που είναι τα πάντα για εμένα. Σκέφτηκα την οικογένεια μου την κόρη μου, για αυτό δεν μπορούσα να συγκρατήσω τα δάκρυα μου όταν μπήκα στο παιχνίδι».

Για τα δικά του συναισθήματα:  «Τα συναισθήματα μου δεν  έχουν να κάνουν μόνο με τους τίτλους. Όπως είπα, αυτή η χειρονομία του συλλόγου στο πρόσωπο μου θα μείνει για πάντα στην καρδιά μου. είναι από τα πράγματα που δεν θα ξεχνάς ποτέ, ανεξάρτητα από το που παίζεις, σε ποια ομάδα, είτε αγωνίζεσαι είτε όχι».

Για το αν ήξερε ότι θα έμπαινε αλλαγή;  «Δεν είχα ιδέα ότι θα γινόταν. Μόνο άρχισα να το σκέφτομαι όταν σταμάτησαν να κάνουν προθέρμανση οι δυο τελευταίοι ποδοσφαιριστές και κάθισαν στον πάγκο, ενώ είχαμε ακόμα μια αλλαγή. Τότε άρχισα να καταλαβαίνω. Ο προπονητής μου είχε την προηγούμενη εβδομάδα να βρίσκομαι στον πάγκο για να δώσω δύναμη στους συμπαίκτες μου. Το βρήκα λογικό μιας και είμαι ο αρχηγός της ομάδας και μόλις είχα τραυματιστεί σοβαρά. Ήταν μια χειρονομία ευγνωμοσύνης».

Για το αν θα ήταν αρκετό απλά να βρισκόταν στον πάγκο: «Ήταν αρκετό, αλλά δεν ήταν ανάγκη να γίνει ούτε αυτό. Έλαβα επίσης τηλεφωνήματα από συμπαίκτες, από αντιπάλους. Αυτά ήταν ήδη μια μορφή ευγνωμοσύνης και αναγνώρισης για το έργο που έκανα στην ομάδα και στην Ελλάδα».

Για το αν ξέρει ποιανού ήταν η ιδέα: «Από όσο γνωρίζω ήταν ιδέα της συζύγου μου. Αυτή το είπε για πρώτη φορά και μετά νομίζω ότι ο, φίλος μου, Αλέξανδρος Πασχαλάκης είπε την ιδέα στην τεχνική ηγεσία και ότι θα ήταν ωραίο να μπω στον αγωνιστικό χώρο».

Για το αν το είχε συζητήσει με την σύζυγο του: «Είχα σχολιάσει μόνο μαζί της και με τους φίλους και τους συμπαίκτες μου ότι ήταν δύσκολο για εμένα, μετά από τόσο μεγάλη προσπάθεια που κάναμε όλοι, να μην είμαι παρόν στο σημαντικότερο παιχνίδι της χρονιάς».

Για το τι σκέφτηκε όταν του είπαν να μπει αλλαγή:  «Είναι τρελοί, αυτό σκέφτηκα. Δυσκολεύομαι να περπατήσω ακόμα και με πατερίτσες, φανταστείτε χωρίς αυτές. Όταν μπήκα στο γήπεδο πήγα χωρίς τις πατερίτσες, να μην μείνει αυτή ως η τελευταία εικόνα του πρωταθλήματος».

Για το αν πιστεύει ότι έχει ήδη ήδη μια ξεχωριστή θέση στην ιστορία του ΠΑΟΚ; «Πιστεύω ότι αυτή η ομάδα έχει μια ξεχωριστή θέση στην ιστορία όχι μόνο εγώ. Υπάρχουν πολλά χρόνια αναμονής, ενώ αν δεν χάσουμε στο τελευταίο παιχνίδι θα είμαστε η πρώτη ομάδα τα τελευταία 50 ή 60 χρόνια που τελειώσει το πρωτάθλημα χωρίς ήττα. Αν δεν κάνω λάθος, ο μόνος που το πήρε αήττητο ήταν ο Παναθηναϊκός και νομίζω με έξι ισοπαλίες. Έτσι κι αλλιώς, όμως, αυτή η ομάδα θα μείνει για πάντα στην ιστορία του συλλόγου».

Υπάρχουν κι άλλοι στόχοι να κατακτήσετε; «Φυσικά! Η ομάδα δεν κατέκτησε ποτέ το νταμπλ. Στόχος μας είναι να κερδίσουμε και το Κύπελλο. Δεν θα είναι εύκολο να ξεχάσουμε τους πανηγυρισμούς, αλλά γνωρίζουμε ότι για να συνεχίσουμε να γράφουμε ιστορία, πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε το επόμενο παιχνίδι, που είναι την Πέμπτη.Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να κυριαρχούμε. Το μεγάλο έργο αυτού του προέδρου δεν είναι να κερδίσει ένα πρωτάθλημα από τύχη, αλλά να συνεχίσει το έργο που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια. Στόχος μας είναι να μπορέσουμε να κάνουμε ό, τι έκανε ο Ολυμπιακός τις τελευταίες δεκαετίες. Γνωρίζουμε όμως ότι ο μεγάλος στόχος των ομάδων των Αθηνών είναι να μας πάρουν το πρωτάθλημα».

Πιστεύεις ότι πλέον στο πρωτάθλημα υπάρχει μεγαλύτερη «δημοκρατία»; Φυσικά! Τα πράγματα αλλάζουν. Φέτος τα ντέρμπι άρχισαν να έχουν ξένους διαιτητές και εμείς είμαστε οι πρωταθλητές. Πολλά έχουν αλλάξει από τότε που ανέλαβε τον σύλλογο ο Σαββίδης. Πλήρωσε τα χρέη του συλλόγου, κάτι που άλλοι σύλλογοι δεν έκαναν, όπως η ΑΕΚ, που προτιμούσαν να υποβιβαστούν στην τέταρτη κατηγορία. Από τότε που επέστρεψα, είδα την επένδυση που έκανε ο πρόεδρος, τη νέα οργάνωση που είχε το κλαμπ, τους παίκτες που έφερε και περίμενα πότε θα γίνουμε πρωταθλητές. Δεν συνέβη πέρυσι, αυτό συνέβη φέτος.

Για το προηγούμενο πέρασμα του από τον ΠΑΟΚ: Τότε πρόεδρος ήταν ο Ζαγοράκης, ο οποίος ήταν ο αρχηγός της ελληνικής ομάδας που κέρδισε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα το 2004. Υπήρχαν οικονομικά προβλήματα που τελικά υπαγόρευσαν την έξοδό μου. Εάν δεν έβρισε η ομάδα χρήματα μέχρι το τέλος του έτους ή τον Ιανουάριο, δεν θα μπορούσε να παίξει στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις τα επόμενα χρόνια. Αυτός ήταν ο κύριος λόγος που έφυγα για τη Wolfsburg».

Ήταν μια δύσκολη απόφαση; «Μου κόστισε, γιατί και το προηγούμενο καλοκαίρι ήρθαν πολύ καλές προτάσεις για το σύλλογο και για μένα, αλλά ένιωσα ότι η δουλειά μου στο κλαμπ δεν είχε ακόμη ολοκληρωθεί. Ήθελα να μείνω τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους, αλλά η οικονομική κατάσταση δεν ήταν η καλύτερη και ουσιαστικά έπρεπε να φύγω».

Για τους Μίσιτς και Ολιβέιρα: «Βοήθησαν πολύ στο έργο που ξεκινήσαμε. Ο Μίσιτς δεν έπαιξε πολύ, αλλά βοήθησε την ομάδα κάθε φορά που κλήθηκε. Είναι δύο παίκτες με αρκετή ποιότητα, αλλά είναι πάντα δύσκολο, ακόμη και με την ποιότητα, να βρούν χώρο. Ο Σέρτζιο κατάφερε να βρει αυτόν τον χώρο στην ενδεκάδα. Ελπίζω ότι ο σύλλογος μπορεί να συνεχίσει να υπολογίζει σε αυτά τα παιδιά».

Πιστεύεις ότι είναι πιθανό ο Ολιβέιρα να παραμείνει στο ΠΑΟΚ; «Θέλω να μένει εδώ. Είναι ένας φανταστικός παίκτης, αλλά η αξία της ρήτρας του είναι 12 εκατομμύρια ευρώ. Ας ελπίσουμε ότι θα υπάρξει συμφωνία μεταξύ του ΠΑΟΚ και του Πόρτο, όπως συνέβη όταν ήρθα εδώ».

Ποια είναι τα σχέδια για το μέλλον: Από την αποχώρηση μου, ανέφερα πάντα ότι ήθελα να επιστρέψω στον ΠΑΟΚ και να τελειώσω την καριέρα μου. Είμαι 33 ετών και δεν σκέφτομαι να φύγω από αυτή την ομάδα. Όπως είπα, είναι μια ομάδα που μου έδωσε τα πάντα και τώρα είναι η σειρά μου να συνεισφέρω με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Θέλω να συνεχίσω να ζω στην Ελλάδα μετά την ολοκλήρωση της καριέρας μου. Η γυναίκα μου είναι Ελληνίδα από τη Θεσσαλονίκη. Αυτό που έχτισα για να μπορώ να συνεχίσω τη ζωή μου μετά το ποδόσφαιρο, ήταν σε αυτή τη χώρα.

Για την εγχείριση στο γόνατο: «Είναι προγραμματισμένη για τις 6 Μαΐου, αλλά εξαρτάται πολύ από τον τρόπο με τον οποίο το γόνατο θα ανταποκριθεί μέχρι εκείνη τη μέρα, όσον αφορά την κινητικότητα και την ευελιξία. Μόλις τελειώσω από αυτό το στάδιο, θα κάνω τα πάντα για να μπορέσω να παίξω και πάλι μέσα σε έξι μήνες έτοιμος να αγωνιστώ!».ΠΗΓΗ